  • 1. Data: 2020-06-08 10:42:00
    Temat: Gospodarka rusza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Patrzac po porannych korkach we wroclawiu, to

    -gospodarka ruszyla, albo
    -wszyscy odwoza maturzystow, albo
    -te korki to nauczyciele robia.

    No bo chyba nie licealisci ?

    J.

  • 2. Data: 2020-06-08 11:48:57
    Temat: Re: Gospodarka rusza
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zinterpretuj ten wpis jako rzecznik prasowy:
    -PiS
    -P0
    -PSL
    -LSD
    -JKM
    -inne kanapy

    -----

  • 3. Data: 2020-06-08 13:25:54
    Od: z <...@...pl>

    Ostatnio umarł poseł z zeteselu.

    "Tak dobry był człowiek, dążył do wyjaśnienia afer... ale dlaczego
    Ziobro nie zrobił..."

    Kto to powiedział?

  • 4. Data: 2020-06-09 06:26:00
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 10:42, J.F. pisze:

    > Patrzac po porannych korkach we wroclawiu, to

> [...]

    w krakowie to samo, może przez pierwsze 2 tygodnie marca bylo obłędnie
    pusto, tak pusto że moje oczy chodziły i usiłowały się napatrzeć jak
    wygląda miasto bez ludzi bo już drugiego takiego widoku za życia nie zobaczę

    później wszyscy stopniowo wracali, nawet z opowieści znajomych którzy
    spanikowali i pouciekali na wszelkie możliwe chorobowe, wiem że wracali
    bo mieli już dość siedzenia w domu

    ja nadal siedze na zdalnym i sie ciesze że 6:25 otwieram oko i 6:30
    jestem w pracy :D

  • 5. Data: 2020-06-14 13:07:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 06:26, Peter pisze:
    > ja nadal siedze na zdalnym i sie ciesze że 6:25 otwieram oko i 6:30
    > jestem w pracy :D

    Błąd.
    Do pracy w domu też należy podchodzić porządnie. Żadne siedzenie w
    piżamie 'na brudasa' nie powinno mieć racji bytu.

    --
    MN