  • 1. Data: 2013-01-24 11:50:30
    Temat: Grafika Quadro fx380
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Dzień Dobry.
    Ile może być teraz warta karta graficzna Nvidia Quadro fx380?

    Ma ok 3 lata.

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-01-24 12:03:34
    Temat: Re: Grafika Quadro fx380
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 11:50, ŁR pisze:
    > Dzień Dobry.
    > Ile może być teraz warta karta graficzna Nvidia Quadro fx380?

    Jak allegro, to dam złotówkę (bo mi niepotrzebna).
    Jak znajomemu, to butelkę czegoś sensownie oprocentowanego.

    Takie rzeczy po 3 latach mają znikomą wartość; nie spodziewałbym się
    więcej jak 15% ceny nowej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-01-24 12:38:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Jak allegro, to dam złotówkę (bo mi niepotrzebna).
    > Jak znajomemu, to butelkę czegoś sensownie oprocentowanego.
    > Takie rzeczy po 3 latach mają znikomą wartość; nie spodziewałbym się
    > więcej jak 15% ceny nowej.

    Cena rynkowa parę lat temu to 120-150USD ale obecnie to co najwyżej na
    waciki. Whiskacza bym za to nie dał ale 4-pack jeszcze tak.

  • 4. Data: 2013-01-24 12:50:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 12:38, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Cena rynkowa parę lat temu to 120-150USD ale obecnie to co najwyżej na
    > waciki. Whiskacza bym za to nie dał ale 4-pack jeszcze tak.

    No Ty nie, ale jak komuś padła podobna i nie potrzebuje takiej, to JW
    (red label) można kupić za 35 zł. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-01-24 12:53:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > No Ty nie, ale jak komuś padła podobna i nie potrzebuje takiej, to JW (red
    > label) można kupić za 35 zł. :]

    Nie uznaję tego z Whisky :)

  • 6. Data: 2013-01-24 13:09:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 12:53, Chris pisze:
    > Nie uznaję tego z Whisky :)

    A ja tak, bo do mocnych trunków, oprócz czystej, moje podniebienie jest
    za słabe, by wyczuwało różnicę na plus bądź minus, a pijałem już np.
    dwunastoletnie. Co innego z winami, które niedawno zacząłem samemu
    produkować. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-01-24 13:20:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > A ja tak, bo do mocnych trunków, oprócz czystej, moje podniebienie jest za
    > słabe, by wyczuwało różnicę na plus bądź minus, a pijałem już np.

    E tam :) łatwo poznać co dopbre a co to zwykły bimber :)

    > dwunastoletnie. Co innego z winami, które niedawno zacząłem samemu
    > produkować. :)

    Wina to inny temat tak samo jak nalewki :)

  • 8. Data: 2013-01-24 13:33:37
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2013-01-24 11:50, ŁR pisze:
    > Dzień Dobry.
    > Ile może być teraz warta karta graficzna Nvidia Quadro fx380?
    >
    > Ma ok 3 lata.

    Dzięki za odpowiedzi.

    Łukasz

  • 9. Data: 2013-01-24 14:54:45
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 13:20:46 +0100, Chris napisał(a):

    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > E tam :) łatwo poznać co dopbre a co to zwykły bimber :)

    wiadomo.
    dobry bimber jest zdecydowanie lepszy niż jakieś podejrzane zamorskie
    trunki :D

  • 10. Data: 2013-01-24 15:29:42
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ile może być teraz warta karta graficzna Nvidia Quadro fx380?
    >
    > Ma ok 3 lata.

    Wiesz ile wzialem (pare dni temu) za topowy CRT 17" Samsunga,
    w idealnym stanie, za ktorego to w 2003/2004 roku dalem ok 1800zl?
    (w tym samym czasie kumpel kupil 17" LG za 800zl)

    Nic.
    Ba - jeszcze podziekowalem, ze ktos przyjechal do mnie
    i zabral tego grata :).