  • 21. Data: 2010-07-01 22:33:16
    Temat: Re: Grafika na procesorku PIC
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Lip, 23:55, Jacek Radzikowski
    <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:
    > On 07/01/2010 05:40 PM, ptoki wrote:
    >  > > Mnie akurat spodobalo sie wczoraj w nocy uzycie matryc 8x8 w roli
    > ekranu :-)

    > Elementarne, Watsonie: czujnik dotykowy!http://cs.nyu.edu/~jhan/ledtouch/index.html

    No i popsul taka fajna zagadke :)
    Lubie takie "nieliniowe" pomysly. To esencja tego co mozna nazwac
    inteligencja.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 22. Data: 2010-07-01 22:36:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-01 23:44, ptoki wrote:
    > generowanie obrazu composite.

    Proszę bardzo przy okazji:

    http://www.linusakesson.net/scene/phasor/index.php

    A jeśli chodzi o VGA to jeszcze może też to:

    http://www.linusakesson.net/scene/craft/index.php

    Crafta sobie zrobiłem ;)

  • 23. Data: 2010-07-02 01:57:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=Crcy2HXiTgk
    > Ale snake tez dobry

    Łeee, noo - PIWO 3 to nie widziałem :), widziałem wcześniejsze wersje...
    No, się chłopaki rozwinęli...ciekawe co będzie dalej ( o ile będzie...)

  • 24. Data: 2010-07-04 11:13:50
    Od: Konop <k...@g...pl>

    dotykowy!http://cs.nyu.edu/~jhan/ledtouch/index.html

    A tak z ciekawości - zna ktoś jakieś szczegóły jak to najlepiej zrobić?
    Bo tak, rozumiem, że konieczne jest multipleksowanie... Rozumiem, że to
    nie potrzebuje oświetlenia zewnętrznego, tylko sąsiednie LEDy oświetlają
    paluch, a ten odbija światło i kieruje je na "badane" w danym momencie
    diody... czy tak? Projekt ciekawy, szkoda, że póki co jest tak mało
    informacji :(...

    Konop

  • 25. Data: 2010-07-05 02:32:31
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 4, 8:13 pm, Konop <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > paluch, a ten odbija światło i kieruje je na "badane" w danym momencie
    > diody... czy tak? Projekt ciekawy, szkoda, że póki co jest tak mało

    Jest pewnie dokladnie tak jak piszesz. Bardzo fajny i elegancki pomysl
    ale w tej postaci chyba nie nadaje sie do uzycia. Jak np. poradzic
    sobie ze zmianami oswietlenia? Zauwaz, ze na filmie wszystkie diody
    emituja swiatlo. Pewnie daloby sie jakos skorelowac pomiary swiatla
    odbitego ze swiatlem emitowanym ale co wtedy zrobic z wylaczonymi
    diodami?

    A moze po prostu zbudowac (rownolegly) panel z diodami na podczerwien?

    JD

  • 26. Data: 2010-07-05 04:01:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

> [...]
    > diodami?
    >
    > A moze po prostu zbudowac (rownolegly) panel z diodami na podczerwien?

    Panowie, a nie wpadło Wam do głowy, że diody te odbierają promienie
    IR od ciepłej przecież ręki? Multiplekserowanie w czasie: raz świecimy
    a za moment nie świecimy tylko odczytujemy napięcie na diodzie...

  • 27. Data: 2010-07-05 05:41:05
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-07-05 06:01:09 +0200, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Panowie, a nie wpadło Wam do głowy, że diody te odbierają promienie
    > IR od ciepłej przecież ręki?

    A jaką długość fali emituje ciepła ręka?

    --
    DJ

  • 28. Data: 2010-07-05 05:56:20
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 5, 1:01 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Panowie, a nie wpadło Wam do głowy, że diody te odbierają promienie
    > IR od ciepłej przecież ręki? Multiplekserowanie w czasie: raz świecimy
    > a za moment nie świecimy tylko odczytujemy napięcie na diodzie...

    Teoretycznie mozliwe ale bardzo watpliwe. Takie rozwiazanie byloby o
    pare rzedow trudniejsze w realizacji.

    JD

  • 29. Data: 2010-07-05 13:59:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Teoretycznie mozliwe ale bardzo watpliwe. Takie rozwiazanie byloby o
    > pare rzedow trudniejsze w realizacji.

    Co w tym trudniejszego?

  • 30. Data: 2010-07-05 14:01:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jaką długość fali emituje ciepła ręka?

    Nie emituje jednej konkretnej długości.
    Przyglądnij się temu co "widzą" kamery termowizyjne.
    Potrafią nawet rozróżnić temperaturę miejscową piksela
    i przypisać jej sztucznie kolor, co pięknie widać jako mapa
    temperatury.