  • 41. Data: 2010-07-07 13:56:26
    Temat: Re: Grafika na procesorku PIC
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    news:513e5565-5364-4392-9878-96ca9147ce6c@t13g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > Nie twierdze, ze tak jest w Twoim przypadku ale ktos kto zadaje takie
    > pytanie czesto okazuje sie ignorantem. Dla nich wszystko jest
    > jednakowo proste (lub jednakowo niemozliwe).

    Chyba nie odebrałeś własciwie mojego pytania...
    Ja się pytałem o to co konkretnie będzie trudniejsze "o parę rzędów"
    a nie stwierdzałem że to jest jednakowo dla mnie proste...

    OK.

  • 42. Data: 2010-07-07 16:28:56
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/07/2010 07:30 AM, Piotr "Curious" Slawinski wrote:

    > zobacz jak ten problem rozwiazano w pilotach na podczerwien.
    > wystarczy zastosowac modulacje...

    Ja o tym wiem. Ale to wymaga nieco bardziej zaawansowanych testów niż
    mogłem wykonać prostym multimetrem. Podstawowe pytanie na które należy
    sobie odpowiedzieć to to, czy led-foto-dioda będzie miała na tyle
    szerokie pasmo, żeby przenieść sygnał modulujący o częstotliwości kilku
    bądź nawet kilkudziesięciu kHz. Detekcja musi nastąpić w czasie kiedy
    świeci się konkretna dioda w matrycy, a diody nie były projektowane na
    pracę jako fotodiody.

    j.

  • 43. Data: 2010-07-14 09:26:15
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 06 Jul 2010 16:15:08 -0400,
    Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> screamed:

    > Nie mam takiej matrycy w szufladzie, to nie sprawdzę. Ma ktoś pod ręką?

    The researcher's technique requires at least two light-emitting diodes,
    one that senses light and one that emits light. When a translucent or
    reflective object like a finger makes contact, it reflects light from
    the emitting diode onto the sensing diode. The device can be configured
    as a button by triggering an action when the intensity of the sensed
    light passes a threshold corresponding to an object touching the device.

    http://www.trnmag.com/Stories/2004/122904/LED_array_
    turned_into_touch_button_Brief_122904.html

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 11:25:44 user up 12498 days, 23:20, 1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.00 ]

    Recursion n.: See Recursion.