  • 31. Data: 2009-07-08 07:28:19
    Temat: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr May napisał(a):
    > Nie komentuje maila, komentuje fakty ktore z niego wyczytalem - sprawca
    > chcial dac dowod i zalatwic sprawe polubownie, poszkodowany sie upieral
    > przy policji i chcial zrobic fotki motocyklowej tablicy zrywajac
    > tabliczke "para maloda"

    Piomej, Ty im lizesz dupy?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 32. Data: 2009-07-08 07:42:09
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Piomej, Ty im lizesz dupy?

    wspominał coś o końcu kija....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-07-08 07:45:03
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > na chuj mu dowód osobisty? motocykl ma DR i OC. wystarczyły fotki tego.
    > nie miał co zrywać, bo ze zdjęć wynika, że po zerwaniu nic by nie
    > znalazł. DR dowolnego kolesia by wystarczył.

    zdjecia zostały usuniete, albo sie dogadali albo wymusili :)
    ale jesli rzeczywiscie nie bylo tablic to prawdopodobnie nie bylo ani OC
    ani DR. Dlatego nie bylo co pokazac i stad agresja na wspomnienie
    policji. Jakos tak podejrzanie ładnie to sklada w jedną całosc...

  • 34. Data: 2009-07-08 12:16:06
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy policji i chcial zrobic fotki motocyklowej tablicy zrywajac tabliczke
    Jak masz stluczke to tez dajesz dowod osobisty?
    Gowniarskie zachowanie ludzi z MC, powinni od razu zalatwic sprawe jak
    normalni ludzie. Jak ten co pieprznal nie mial DR to powinien ktos inny sie
    za niego podlozyc. Tak robia przyjaciele i bracia w potrzebie, a nie tak jak
    ta gowniarzeria biora sie do bitki.
    Nie bron ich bo stoisz na z gory przegranej pozycji.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 35. Data: 2009-07-08 12:27:33
    Temat: Re: [OT] Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Bartek
    > bez czajnika...co dalej?

    zmiana koncowki nicka na AVE?
    ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 36. Data: 2009-07-08 12:43:16
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "lesor" <p...@l...waw.pl> napisał w wiadomości

    > zmiana koncowki nicka na AVE?
    Zmienie jak bede mial XX ale na razie siem wacham miedzy iksem, VFR albo
    ZX9.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 37. Data: 2009-07-08 12:53:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Lisciasty wydusił z siebie te słowy:

    > http://tinyurl.com/kksonb
    >
    > Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    > jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    a czytaleś cały wątek?
    Czy tylko pierwszy post i tytuł?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 38. Data: 2009-07-08 12:56:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Lisciasty wydusił z siebie te słowy:

    > a czytaleś cały wątek?
    > Czy tylko pierwszy post i tytuł?

    Pan Marian był łaskaw napisać wczoraj, a Pan Liściasty 04.07.2009. więc
    co masz na myśli konkretnie?

    --
    gildor
    9'99