  • 1. Data: 2014-08-11 22:30:37
    Temat: Gsx 600 F
    Od: bartek8787 <babiuszek87@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam pytanie wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku
    przy Suzuki gsx 600 f. Nie wiecie co mogło się zepsuć ?

  • 2. Data: 2014-08-11 23:02:25
    Temat: Odp: Gsx 600 F
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Witam mam pytanie wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku
    > przy Suzuki gsx 600 f. Nie wiecie co mogło się zepsuć ?

    Może wskaźnik paliwa?

  • 3. Data: 2014-08-11 23:08:48
    Temat: Re: Gsx 600 F
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Dokładnie brak wskazówki wskaźnika.
    Cytuję "wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku". A nie
    "wskaźnik pokazuje niewłaściwy stan paliwa" :-)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.