  • 1. Data: 2014-08-12 11:27:35
    Temat: przewiercone numery ramy gsx-r 600 k1
    Od: motogixer94 <kamikhadze@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam, dzisiaj byłem oglądać GSX-R 600 k1 i przy podpisywaniu umowy coś
    mnie tykło i sprawdziłem numery ramy motocykla i była mała niespodzianka
    numery na główce ramy do połowy były normalnie oryginalnie wybite a od
    połowy były tak jakby przewiercane wiertłem . Czy motocykl może być
    kradziony ? Właściciel mówił że motocykl był sprowadzony z angli z
    parkingu policynego. Co o tym myślicie . Mam zdjęcia jak coś ..

  • 2. Data: 2014-08-12 11:33:59
    Temat: Re: przewiercone numery ramy gsx-r 600 k1
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Właściciel mówił że motocykl był sprowadzony z angli z parkingu
    > policynego. Co o tym myślicie . Mam zdjęcia jak coś ..
    Myślimy, że nie myślisz.
    Skoro moto było LEGALNIE ściągane z parkingu policyjnego, to obecny
    właściciel powinien mieć na to dokumenty.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-08-12 12:44:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "motogixer94" <kamikhadze@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam, dzisiaj byłem oglądać GSX-R 600 k1 i przy podpisywaniu umowy coś
    > mnie tykło i sprawdziłem numery ramy motocykla i była mała niespodzianka
    > numery na główce ramy do połowy były normalnie oryginalnie wybite a od

    pierwsza połowa to stałe numery dla wszystkich sprzętów z tego modelu.
    Reszta świadczy o jumie. Kradziony sprzęt, jeszcze ciepły

  • 4. Data: 2014-08-12 13:10:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-12 12:44, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "motogixer94" <kamikhadze@_NOSPAM_vp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > pierwsza po?owa to sta?e numery dla wszystkich sprz?t?w z tego modelu.
    > Reszta ?wiadczy o jumie. Kradziony sprz?t, jeszcze ciep?y

    A co Ty pierdolisz ? Motocykl kupiony z policyjnego parkingu pewnikiem
    zostal skreslony z ewidencji i zamazano jego numery gdyz nie moze byc
    ponownie zarejestrowany i zostal sprzedany jako przeznaczony na czesci.
    Polaczek cwianiaczek go kupil za czapke sliwek i probuje sprzedac jako
    caly. Cholera wie skad wzial nowe dokumenty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-08-12 16:02:42
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    From: Kuczu
    W dniu 2014-08-12 12:44, Arbiter pisze:

    > Reszta ?wiadczy o jumie. Kradziony sprz?t, jeszcze ciep?y

    [...]Cholera wie skad wzial nowe dokumenty.

    Z Allegro albo jakiegoś sikacza. Mało to jest ofert "kupie papiery" albo
    "sprzedam papiery"?

    --
    James