  • 1. Data: 2011-05-18 15:00:46
    Temat: Gwiazda-trójkąt schemat
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Mam przełącznik/włącznik gwiazda-trójkąt.
    http://oferta.apator.eu/produktowy/pl/produkty/apara
    tura_lacznikowa/Laczniki_krzywkowe_4G/4G/schemat_12

    APATOR 4G25-12-PK
    http://oferta.apator.eu/produkty/aparatura_lacznikow
    a/Laczniki_krzywkowe_4G/4G

    Pewnie bym wydumał gdzie podłączyć, ale ciężko by to było.
    Mogę prosić o podanie gdzie RST, gdzie UWV, U'W'V'?
    Na stronie nie znalazłem. To takie oczywiste, że nie podali gdzie podłączyć?
    Na przełączniku tylko cyfry przy śrubkach. Wewnątrz obudowy też nie ma
    połączeń narysowanych.

    Robert

  • 2. Data: 2011-05-18 15:44:34
    Temat: Re: Gwiazda-trójkąt schemat
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ok, znalazłem.
    http://www.elektrogielda.com/sklep/product_info.php?
    manufacturers_id=11&products_id=987

    Tylko dlaczego na stronie producenta nie ma?
    Czyżby APATOR nie produkował?

    No i z ciekawości, o co chodzi, że na rysunku jedne punkty są puste a drugie
    zaczernione?

    Robert

  • 3. Data: 2011-05-18 18:47:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 18 May 2011 16:44:34 +0100, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >Czyżby APATOR nie produkował?
    Produkuje i daje program łączeń ;)

    >No i z ciekawości, o co chodzi, że na rysunku jedne punkty są puste a drugie
    >zaczernione?
    Punkty czarne są podłączone wewnętrznie do nich nic nie podłączasz.
    Policz śrubki do których możesz przykręcić, pewno będzie ich 9, a
    całkowicie masz cztery pakiety po dwie krzywki, razem 4*2*2=16
    zacisków, czyli do siedmiu nic nie podłączasz.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2011-05-18 20:31:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski"

    > Produkuje i daje program łączeń ;)

    A co to jest? Bo nie łapię. Program łączeń?

    > Punkty czarne są podłączone wewnętrznie do nich nic nie podłączasz.

    Dzięki. Teraz to oczywiste.

    Robert

  • 5. Data: 2011-05-18 20:45:19
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 18 May 2011 21:31:48 +0100, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Krukowski"

    >A co to jest? Bo nie łapię. Program łączeń?

    ?

    Produkuje takie rozłączniki i do każdego dostarcza program łączeń,
    czyli taką tabelkę jak na stronie www i dokładny schemat (którego
    potrzebujesz) w katalogu dostępnym do ściągnięcia na stronie www.
    Teraz jasne?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2011-05-19 00:02:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski"

    > Teraz jasne?

    Teraz tak. Przynajmniej nie umrę w niewiedzy. ;-)

    Robert