  • 1. Data: 2009-02-14 08:41:37
    Temat: HD Ready... a Full HD ?.... . oco chodzi
    Od: "Miro " <g...@W...gazeta.pl>

    Mam LG HD Ready... i nie rozumiem, moge miec programy w HD czy nie?
    nie rozumiem różnicy?
    dziekiza pomoc

  • 2. Data: 2009-02-14 09:24:57
    Temat: Re: HD Ready... a Full HD ?.... . oco chodzi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 08:41:37 +0000 (UTC), Miro napisał(a):

    > Mam LG HD Ready... i nie rozumiem, moge miec programy w HD czy nie?
    > nie rozumiem różnicy?

    internetowa kultura zwana netykietą nakazuje sprawdzić czy na grupie nie ma
    gotowych odpowiedzi - a były podawane conajmniej kilka razy ostatnio.
    Wychodzi, że nawet nie chciało ci sie być kulturalnym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-14 09:27:07
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Miro " <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mam LG HD Ready... i nie rozumiem, moge miec programy w HD czy nie?
    > nie rozumiem różnicy?
    > dziekiza pomoc

    TC HD Ready? To znaczy ze bedziesz mogl spokojnie ogladac programy
    telewizyjne HD, bo one sa nadawane w standardach ktore Twoj TV odbierze
    (1080i, 720p).

    Nie bedziesz mogl jedynie korzystac z niektorych zrodel 1080p ktore mozna
    miec w domu - jak blu ray czy ps3 czy komputer. Ale zawsze mozesz wymusic na
    nich pokazywanie w nizszej rozdzielczosci wiec problemu nie ma. Full HD
    pozwala pokazac 1080p co czasami moze poprawic jakosc choc tak naprawde
    jakby nadawcy nadawali porzadnie 720p czy 1080i to zadne 1080p nie jest
    potrzebne i zapewne w transmisji telewizyjnej nie bedzie wykorzystywane.

  • 4. Data: 2009-02-14 10:28:55
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz co może jego TV?
    > Mój radzi sobie sam z każdym źródłem sygnału, mimo że matrycę ma PAL,
    > czyli nie jest nawet HD Ready.

    wyjatek potwierdza regule ja nie mowie o wyjatkach ktore zawsze sie zdarzaja

  • 5. Data: 2009-02-14 10:28:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 6. Data: 2009-02-14 10:35:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wyjatek potwierdza regule

    A masz pewność że to wyjątek?
    Poprzednie dwa LCD też dawały sobie radę z sygnałem lepszym niż
    rozdzielczość matrycy.
    Monitory mają tak samo.
    Więc może to wcale nie wyjątek a norma?

  • 7. Data: 2009-02-14 10:53:47
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > A masz pewność że to wyjątek?
    > Poprzednie dwa LCD też dawały sobie radę z sygnałem lepszym niż
    > rozdzielczość matrycy.
    > Monitory mają tak samo.
    > Więc może to wcale nie wyjątek a norma?

    I kto się głupio przyp***?
    Napisał, że ma HD-Ready, więc 1080p24/50/60 nie musi odtwarzać. I koniec -
    nie ma co do tego filozofii dorabiać.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 8. Data: 2009-02-14 11:02:20
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Może dla rozszerzenia horyzontów:

    http://laki.dvhk.pl/faq/hdtv_1080p.htm

  • 9. Data: 2009-02-14 11:33:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości news:

    > Napisał, że ma HD-Ready, więc 1080p24/50/60 nie musi odtwarzać.

    Co nie znaczy że nie może, skalowanie w dół to żadna filozofia.
    Nie sprawdzimy tego dopóki pytający nie zajrzy do instrukcji.

  • 10. Data: 2009-02-14 11:35:32
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Co nie znaczy że nie może, skalowanie w dół to żadna filozofia.

    Widać jednak tak jest, skoro standard HD-Ready sformułowano tak, że ten
    "feature" nie jest konieczny.