  • 11. Data: 2009-02-14 11:37:51
    Temat: Re: HD Ready... a Full HD ?.... . oco chodzi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:gn6aa7$2hk$1@inews.gazeta.pl...

    > Widać jednak tak jest, skoro standard HD-Ready sformułowano tak, że ten
    > "feature" nie jest konieczny.

    Nie użyłem słowa "musi".
    Ja tylko twierdzę że to co klient napisał nie jest prawdą z definicji, może
    tak być, ale może być zupełnie inaczej.

  • 12. Data: 2009-02-14 11:43:55
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Nie użyłem słowa "musi".
    > Ja tylko twierdzę że to co klient napisał nie jest prawdą z definicji,
    > może tak być, ale może być zupełnie inaczej.

    I poniekąd to właśnie napisał sensei. Jak się z nim nie zgadzasz, to nie
    trzeba było na niego naskakiwać, tylko dopisać, że może jednak trafi się
    wyjątek. A Ty wręcz z pianą na ustach zaatakowałeś i do tego zacząłeś
    wpierdzielać do całości wielkość matrycy, która dotyczy czegoś zupełnie
    innego.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 13. Data: 2009-02-14 11:52:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I poniekąd to właśnie napisał sensei.

    No właśnie nie.
    Nie napisał "może Ci nie chodzić" tylko "nie będzie chodził".

    > Jak się z nim nie zgadzasz, to nie trzeba było na niego naskakiwać

    Nie naskoczyłem na niego, nie jestem Tobą.
    Doprecyzowałem jego stwierdzenie.

    > A Ty wręcz z pianą na ustach zaatakowałeś

    ROTFL !!!
    Naprawdę Ci się ostro we łbie pomieszało, kompletnie pomyliłeś siebie ze
    mną.

    Jeśli zdanie: "A skąd wiesz co może jego TV?" jest dla Ciebie "atakiem z
    pianą na ustach", to znaczy że musisz iść się leczyć i to szybko.

  • 14. Data: 2009-02-14 12:00:21
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Nie naskoczyłem na niego, nie jestem Tobą.
    > Doprecyzowałem jego stwierdzenie.

    Jak Kali kraść, to dobrze, jak Kalemu kraść, to źle.

  • 15. Data: 2009-02-14 12:18:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak Kali kraść, to dobrze, jak Kalemu kraść, to źle.

    Clou jest takie - nie robisz tu nic innego poza czepianiem się, Twoje
    czepianie mnie już mi się znudziło, więc ten Twój raz był ostatni.
    PLONK WARNING !!!

  • 16. Data: 2009-02-14 12:22:51
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Clou jest takie - nie robisz tu nic innego poza czepianiem się,

    Tak samo jak Ty :)

    > Twoje czepianie mnie już mi się znudziło, więc ten Twój raz był ostatni.
    > PLONK WARNING !!!

    A mnie TWoje nie. A to PLONK WARNING jest jużna tej grupie wręcz kultowe :))

  • 17. Data: 2009-02-14 21:35:53
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > A mnie TWoje nie. A to PLONK WARNING jest jużna tej grupie wręcz kultowe
    > :))

    Nie męcz się, przecież kolega zawsze tak ma że innym wytyka nieścislości zaś
    jemu wolno byc niedokładnym, nie warto się przejmować ..

  • 18. Data: 2009-02-15 11:55:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 11:28:55 +0100, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >wyjatek potwierdza regule ja nie mowie o wyjatkach ktore zawsze sie zdarzaja

    Ale to nie są wyjątki. Zarówno mój LG jak i teścia Samsung po HDMI
    przyjmuje 480p/576p, 7209/1080i oraz 1080p. Po komponencie dodatkowo
    480i/576i.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu