    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HDD na USB = przestój na ekranie startowym BIOS
    Date: Thu, 19 Feb 2009 14:01:33 -0800 (PST)

    Witam
    Gdy podłączony jest do USB i włączony dysk twardy 3,5" na ekranie
    startowym (ten zaraz po włączeniu komputera) zatrzymuje się na
    kilkadziesiąt sekund. Za każdym razem w tym samym miejscu. Zamiast
    "Testing Memory" jest tylko "Testi" i stoi. Żeby przyśpieszyć proces
    rozruchu muszę na chwile wyłączyć dysk na obudowie lub wyjąć kabel
    USB. Dzieje się tak od czasu gdy wymieniłem starą obudowę IDE2USB na
    nowszą. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Przyczyna może być
    prozaiczna, zwłaszcza, że nie ma to związku z pamięcią, a na tym
    etapie rozruchu i USB też nie.

    Proszę o pomoc.