  • 1. Data: 2011-01-21 19:03:10
    Temat: HDD stacja dokujaca
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy znasz takie urzadzenie, ktore akceptuje SATA i IDE (nie
    jednoczesnie). jedyne jakie znam to takie, ktore zezwalaja na
    dokowanie SATA, ale IDE trzeba juz podlaczyc kablem. szukam takiego,
    ktore zezwala na takie samo dokowanie IDE jak i SATA. z gory dzieki za
    jakis namiar. <rs>

  • 2. Data: 2011-01-21 20:50:56
    Temat: Re: HDD stacja dokujaca
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-21 20:03, rs pisze:
    > czy znasz takie urzadzenie,

    kogoś konkretnego pytasz ?

  • 3. Data: 2011-01-21 22:49:36
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011 21:50:56 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    >kogoś konkretnego pytasz ?

    tak. <rs>

  • 4. Data: 2011-01-22 00:00:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011, rs wrote:

> [...]
    > dokowanie SATA, ale IDE trzeba juz podlaczyc kablem. szukam takiego,
    > ktore zezwala na takie samo dokowanie IDE jak i SATA.

    Chyba pozostaje samoróbka z jednego doku i dwu kieszeni (w tym
    jedna z dodanym adapterem PATA-SATA)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-01-22 00:17:37
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 01:00:26 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Chyba pozostaje samoróbka z jednego doku i dwu kieszeni (w tym
    >jedna z dodanym adapterem PATA-SATA)
    >pzdr, Gotfryd

    dzieki za pomysl. znalazlem jednak cos takiego:
    http://www.nikingstore.com/shop/usb-3-0-ide-sata-hdd
    -dual-slot-docking-station-black-27.html
    ale o dziwo nie dziala z dyskami WD. ki czort? <rs>

  • 6. Data: 2011-01-22 06:59:11
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Jan 2011 19:17:37 -0500
    doszła do mnie wiadomość <9...@4...com>
    od rs <n...@n...spam.pl> :

    >dzieki za pomysl. znalazlem jednak cos takiego:
    >http://www.nikingstore.com/shop/usb-3-0-ide-sata-hd
    d-dual-slot-docking-station-black-27.html
    >ale o dziwo nie dziala z dyskami WD. ki czort? <rs>

    W dyskach WD IDE między złączem danych a złączem zasilania jest blok
    jumperów, w dyskach innych firm blok jumperów znajduje się przy
    krawędzi dysku, a złącze danych i zasilania przylegają do siebie.

  • 7. Data: 2011-01-22 07:57:09
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 07:59:11 +0100, Tomasz Jasiński
    <B...@i...invalid> wrote:

> [...]
    >jumperów, w dyskach innych firm blok jumperów znajduje się przy
    >krawędzi dysku, a złącze danych i zasilania przylegają do siebie.

    no nie za bardzo chyba to jest regula, bo mam wlasnie przed soba WD,
    hitachi deskstar, seagate'a i maxtora i wszystkie maja blok jumperow
    umieszczone tak samo. miedzy zasilaniem, a zlaczem danych. czyli taka
    sama konfiguracja jak na focie tego dock'a. <rs>

  • 8. Data: 2011-01-22 13:50:25
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Jan 2011 02:57:09 -0500
    doszła do mnie wiadomość <a...@4...com>
> [...]

    >umieszczone tak samo. miedzy zasilaniem, a zlaczem danych. czyli taka
    >sama konfiguracja jak na focie tego dock'a. <rs>

    Faktycznie, masz rację, wziąłem kilka starych dysków do ręki,
    większość ma tak, jak mówisz, ale nie wszystkie - w starszych
    modelach(<1GiB) złącze zasilania przylega do złącza danych, ale jest
    jeszcze jedno, niektóre dyski mają 5, a niektóre 4 pary jumperów,
    przez to mają różne odległości między złączem zasilania a złączem
    danych. Może skleć sobie jakąś przejściówkę?

    --
    Tomasz Jasiński
    Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

  • 9. Data: 2011-01-22 19:06:01
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 14:50:25 +0100, Tomasz Jasiński
    <B...@i...invalid> wrote:

> [...]
    >przez to mają różne odległości między złączem zasilania a złączem
    >danych. Może skleć sobie jakąś przejściówkę?

    przejrzalem wszystkie dyski jakie mam w domu, a bylo tego ze 40 sztuk
    (czesc dawno padnietych) i nie znalazlem ani jednego, ktory by mial
    inna konfiguracje zlacza danych i zasilania niz ta o ktorej wspomialem
    wczesniej. wiec jesli to jest ten problem, na ktory zwraca uwage
    producent, to nie powienien on byc moim problemem.
    natomiast niepokoi mnie nadal zdanie:
    "Western Digital IDE hard drive is not supported by this docking
    station on IDE slot due to _different_ data_ connector_"
    ktore mowi innym zlaczu danych, z czym sie nie spotkalem. <rs>

  • 10. Data: 2011-01-23 23:59:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W dyskach WD IDE między złączem danych a złączem zasilania jest blok
    > jumperów, w dyskach innych firm blok jumperów znajduje się przy
    > krawędzi dysku, a złącze danych i zasilania przylegają do siebie.

    ze co???