  • 11. Data: 2009-03-15 18:19:34
    Temat: Re: HUAWEI E-160 i micro SD HC
    Od: "...J..." <j...@....net>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-112799.01452515032009@news.onet.
    pl...

    > Ale chyba nie:
    > http://forum.huawei.com/jive4/thread.jspa?threadID=3
    24344&tstart=0&orderS
    > tr=33
    >
    > Z kolei na innym forum ktos sie chwalil, ze wlozyl karte microSDHC 4GB i
    > dzialalo, ale za to obnizalo predkosci tranferow.
    >
    > TA

    To bzdura...Mam wlozona 4GB SD HC Kingston i tak bez jak i z karta transfer
    jest identyczny...

  • 12. Data: 2009-03-15 19:15:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpjgrr$pak$2@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > To bzdura...
    Dlaczego bzdura? Komus nie dzialalo.

    >Mam wlozona 4GB SD HC Kingston i tak bez jak i z karta transfer
    > jest identyczny...
    Tzn. jaki?

    TA

  • 13. Data: 2009-03-16 11:02:28
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 19:51:00 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    pl...

    >O, dzieki. A jaka to karta i jakie ma parametry?
    >I ciekawe jk z 4GB?

    4GB SDHC - nawet nei wiem jakiej firmy bo wydłubany z aparatu kumpla -
    nie jest rozpoznawany.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2009-03-16 11:39:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    pl...

    > Dlaczego bzdura? Komus nie dzialalo.

    O, tutaj:
    http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive
    .cfm/1024805.html
    Wypowiedz niejakiego Miraga, chyba druga od dolu...

    TA

  • 15. Data: 2009-03-16 12:18:09
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    pl...

    > 4GB SDHC - nawet nei wiem jakiej firmy bo wydłubany z aparatu kumpla -
    > nie jest rozpoznawany.

    Jak juz pisalem wyzej Kingston 4GB SD HC jest od razu rozpoznawany i dziala
    w E-160

  • 16. Data: 2009-03-16 13:10:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gplg26$g86$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net>
    wrote:

    > Jak juz pisalem wyzej Kingston 4GB SD HC jest od razu rozpoznawany i dziala
    > w E-160

    I na prawde zadnych efektow ubocznych?
    A jaka masz wersje firmwaru?
    Dashboard vesion/Software version/Hardware version?
    (co to w ogole oznacza tak przy okazji?)
    TA

  • 17. Data: 2009-03-16 14:24:02
    Od: "...J..." <j...@....net>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > I na prawde zadnych efektow ubocznych?
    > A jaka masz wersje firmwaru?
    > Dashboard vesion/Software version/Hardware version?
    > (co to w ogole oznacza tak przy okazji?)
    > TA

    A gdzie to sprawdzic ten firmaware? to jak wroce do domu to napisze
    Nie ma zadnych efektow ubocznych...Nawet nie wiedzialem, ze sa jakies
    problemy z kartami...Ja swoj modem kupilem w Play, usunalem simlocka za 15EU
    i nie zmienialem nawet tego firmware z Playa z tym ich softem Play Online bo
    to jest dobry programik i uzywam go do kart Simdata oraz Heyah i Play ....I
    za kazdym razem jak wloze karte to mi pokazuje te micro SD jako oddzielny
    drive na dysku....Transfer jest identyczny z karta i bez...W zaleznosci od
    polozenia (nadajnika) ale na Simdata mam najlepiej okolo 3 mega....

  • 18. Data: 2009-03-16 15:41:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gplne7$jvd$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net>
    wrote:

    > A gdzie to sprawdzic ten firmaware?
    U mnie w tym programie, w zakladce About. Tylko, ze ja mam makowa
    wersje. Nie wiem jak wygladaj inne wersje. Ale to prosty programik. Na
    pewno znajdziesz.

    >usunalem simlocka za 15EU
    Chyba drogo.
    A gdzie?

    TA

  • 19. Data: 2009-03-16 19:54:00
    Od: "...J..." <j...@....net>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > U mnie w tym programie, w zakladce About. Tylko, ze ja mam makowa
    > wersje. Nie wiem jak wygladaj inne wersje. Ale to prosty programik. Na
    > pewno znajdziesz.

    11.604.18.00.264

    http://www.dc-unlocker.com/

  • 20. Data: 2009-03-16 22:52:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpmb5t$mks$1@inews.gazeta.pl>, "...J..." <j...@....net>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > 11.604.18.00.264
    Aha. Chyba to samo.
    A u mnie jest jeszcze dashboard version: 11.201.02.01.264
    i hardware version: CD25TCPU
    Tylko - co to moze znaczyc?

    > http://www.dc-unlocker.com/

    OK, dzieki. Choc mowiono mi ze 'na miescie' okolo 50zl to kosztuje...

    TA