  • 1. Data: 2009-03-13 13:02:39
    Temat: SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

  • 2. Data: 2009-03-13 13:28:37
    Temat: Re: SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    milosh napisał(a):
    > http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    Do wszystkich... poza Play :-)

    Poza tym, albo tanio poza sieć, albo w sieci, w Play i to i to,
    poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).

    Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-03-13 14:03:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpdn24$nbs$1@inews.gazeta.pl>,
    Dominik & Co <D...@i...com> wrote:

    > Do wszystkich... poza Play :-)
    >
    > Poza tym, albo tanio poza sieć, albo w sieci, w Play i to i to,
    > poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).
    >
    > Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

    A co ze stacjonarnymi?

    TA

  • 4. Data: 2009-03-13 14:23:34
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22034&link=PLAY,si%C4%99

    > A co ze stacjonarnymi?

    w Tanio do wszystkich - 29gr, w Tanio do Plusa - 59gr

  • 5. Data: 2009-03-13 14:50:42
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    > A co ze stacjonarnymi?

    poczekajmy na regulaminy, wydaje mi sie ze beda jakies pakiety w tym na
    stacjonarne

  • 6. Data: 2009-03-13 15:55:53
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 14:28:37 +0100, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

> [...]
    >poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).
    >
    >Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

    Aktywacja połączeń za 29gr kosztuje 1,50 i trzeba mieć cały czas
    aktywne wychodzące bo jak zablokują to znowu 1,50 to samo dotyczy
    zmiany na taniej do plusa.

  • 7. Data: 2009-03-13 16:08:26
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    milosh pisze:
    > http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    Jakie do wszystkich

  • 8. Data: 2009-03-13 16:40:16
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gpdn24$nbs$1@inews.gazeta.pl...

    > Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

    A 10 pln za ten numer to tyle co nic?! Jaki darmowy ?! Poza tym to
    równowartość 200 min we freshu na WSZYSTKIE sieciowe i stacjonarne.

    tl

  • 9. Data: 2009-03-13 17:06:39
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 17:08:26 +0100, ">>Galeon<<"
    <b...@p...pl> wrote:

    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    >Jakie do wszystkich

    Racja zapomniałem dopisać że do play jest 0,72gr/min a play to co nie
    sieć komórkowa??
    Zresztą w twój profil masz do wyboru albo taniej w sieci albo poza a
    plus w reklamie będzie się chwalił że poza sieć jest 0,29gr a w sieci
    0,19gr i większość uwierzy że można mieć w jednej taryfie to i to
    także to jedna wielka ściema i naciąganie.

  • 10. Data: 2009-03-13 17:13:19
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    > A 10 pln za ten numer to tyle co nic?! Jaki darmowy ?! Poza tym to
    > równowartość 200 min we freshu na WSZYSTKIE sieciowe i stacjonarne.

    jest to też równowartość 43200 minut i np 1.000.000 smsów miesiecznie do
    jednego numeru w plusie.
    punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia, kazdy wybierze najlepsza oferte
    dla siebie