  • 1. Data: 2013-03-28 19:22:30
    Temat: HYUNDAI H-1
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    czy miał ktoś już do czynieni coś z samochodem HYUNDAI h-1 - wersja
    premium 2,5 diesel 170 KM
    Aktualnie jest kilka na otomoto - jako wyprzedaż po flocie EURO 2012
    auta roczne z przebiegami ok. 2000 km. - cena 88 000 zł
    gdy cena za nówkę w tej wersji to 160 000 zł
    A gwarancji jeszcze 2 lata bez limitu kilometrów.

    Opinie mile widziane.

    wiem że nie jest to Multivan ani Viano - ale za ta cenę

    Pozdrawiam

    Robert
    aktualnie - Opel Omega 2.2 benzyna kombi - 485 000 km

  • 2. Data: 2013-03-28 20:57:50
    Temat: Re: HYUNDAI H-1
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > gdy cena za nówkę w tej wersji to 160 000 zł
    > A gwarancji jeszcze 2 lata bez limitu kilometrów.

    mam model wczesniejszy z silnikiem 4d56 czyli 2,5tci 100km.
    silnik jest niezniszczalny, obecnie dobija do 500kkm. jest to silnik
    mitsubishi.

    nie znam tego nowszego crdi ale jezeli jest zbudowany na bazie starego
    to dobrze wrozy, jednak nie wroze mu az takich przebiegow.

  • 3. Data: 2013-03-28 21:12:03
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-28 20:57, h.w.d.p. pisze:

> [...]
    >
    > nie znam tego nowszego crdi ale jezeli jest zbudowany na bazie starego
    > to dobrze wrozy, jednak nie wroze mu az takich przebiegow.

    jest w automacie - czyli nie powinno być problemu z dwumasą - a pewnie z
    jakimś innym wynalazkiem.

    z innych samochodów to wchodzą w grę
    - mercedes E klasa - 2004-2007 - benzyna ok. 3 litrów
    - mercedes Viano - 2004-2007 - benzyna ok. 3 litrów
    - Mercedes R klasa - też benzyna 3.5

    Kusi mnie ten Hyundai - wyciągnąłbym bym trzeci rząd siedzeń i miałbym
    miejsca na graty te potrzebne i te nie potrzebne.

    http://otomoto.pl/hyundai-h-1-premium-2012-automat-g
    warancja-C27749797.html

    Już go oglądałem.

    Moja Omega to duże kombi i non stop załadowane , nawet już sprężyny mam
    robione na zamówienie.
    I przebieg już duży 485 000 km. benzyna 2.2 litra zgazowana - w serwisie
    tanie i proste w naprawie.

    Każde inne auto nie będzie już takie .

    Pozdrawiam
    Robert