  • 1. Data: 2013-03-28 20:07:43
    Temat: winiety i assistance
    Od: "autodidact" <m...@g...com>

    cześć!
    słuchajcie jade w te wakacje pierwszy raz własnym samochodem za granice, i :
    1) winiety - jak to się obsługuje tzn czy mogę
    sobie już przykładowo zamówić ze stronki
    http://www.pzmtravel.com.pl/pzmsklep/austria-,winiet
    ka,10-dni,dla,pojazdow,do,3%2C5,t,0,1,1.html
    winietkę i w dniu wyjazdu jakoś przedziurkować
    ? czy to ma jakiś czaso okres ważności?
    2) mam ubezpiecznie na samo oc, co możecie polecić odnośnie assistance na
    min 10 do 14 dni, na eu,
    thx

  • 2. Data: 2013-03-28 22:09:13
    Temat: Re: winiety i assistance
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 20:07:43 +0100, autodidact napisał(a):
> [...]
    > http://www.pzmtravel.com.pl/pzmsklep/austria-,winiet
    ka,10-dni,dla,pojazdow,do,3%2C5,t,0,1,1.html
    > winietkę i w dniu wyjazdu jakoś przedziurkować

    Zakladam ze mozesz ... tylko ze ona 8.30 eur kosztuje
    http://www.tolltickets.com/country/austria/vignette.
    aspx?lang=pl-PL

    http://www.austria.info/pl/dojazd/samochodem-1150397
    .html

    > ? czy to ma jakiś czaso okres ważności?

    No przeca napisali - spozyc do 30.11.2013

    J.