  • 1. Data: 2021-04-05 20:19:41
    Temat: Huawei Y6 2018 też bez googla?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wpadłmi w ręce taki telefon i niby wszystko fajnie (znaczy WOOLLNNOO)
    ale nie mogę instalować aplikacji z Google Play

    Telefon z 2018 roku. O co kamon?

  • 2. Data: 2021-04-05 22:19:06
    Temat: Re: Huawei Y6 2018 też bez googla?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.04.2021 o 20:19, _Master_ pisze:
    > Wpadłmi w ręce taki telefon i niby wszystko fajnie (znaczy WOOLLNNOO)
    > ale nie mogę instalować aplikacji z Google Play
    >
    > Telefon z 2018 roku. O co kamon?
    opisz obszerniej "nie mogę"

  • 3. Data: 2021-04-06 00:21:07
    Temat: Re: cHujaWael Yebany 6x też bez ogona?
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta cuchnaca ciecz...
    > Wpadłmi w ręce taki panis....

    SzamboNur ponownie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne skutki!

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

  • 4. Data: 2021-04-06 11:36:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-05-kwietnia-2021 o 22:19, ToMasz pisze:

    > opisz obszerniej "nie mogę"

    Dostałem telefon po przywróceniu do ustawień fabrycznych ale juz coś tam
    było "pozatwierdzane"
    Sklep wyszukiwał i próbował pobierać aplikacje (różne) ale wywalało
    komunikat "nie można pobrać/zainstalować aplikacji błąd..." kilka różnych

    Przywróciłem do ustawień fabrycznych i dalej to samo.

    Ale... zacząłem chodzić po menu sklepu i nagle zaczęło działać

    Być może się sklep zaktualizował się w między czasie. połączenie
    internetowe było cały czas sprawne.

    Pierwszy raz coś takiego widziałem a że to hujałej... ;-)

  • 5. Data: 2021-04-06 20:33:10
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Wpadłmi w ręce taki telefon i niby wszystko fajnie (znaczy WOOLLNNOO)
    > ale nie mogę instalować aplikacji z Google Play
    >
    > Telefon z 2018 roku. O co kamon?

    A co w tym dziwnego? USA nałożyły bana na Huawei'a, Coś tam po drodze
    się zadziało, bana niby to cofnęli, niby nie, potem Huawei się wypiął na
    Google i w końcu nie wiadomo. Gdy ostatnio chciałem kupić telefon, to
    sprzedawca przestrzegał przed Huaweiem, że ,,może nie działać
    instalowanie programów".

    Tu pierwszy lepszy link:
    <https://android.com.pl/artykuly/304460-jak-zainstal
    owac-uslugi-google-huawei-hms/>

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2021-04-07 04:10:28
    Temat: Re: cHujaWal Yebany 6x też kompletnie bez ogona!
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie zolta obrzydliwie cuchnaca
    ciecz...
    > Pierwszy raz coś takiego widziałem a że to

    SzamboNur sukcesywnie bimbruje i tu widac cuchnace zalosne OSRANE skutki!

    OBSZCZYMUR wszystko pierwszy raz widzial!

    SZAMBO! 33'ci swiat! TFU!

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

  • 7. Data: 2021-04-07 09:18:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Że nastąpił BAN to wszyscy wiedzą. Ale że wpływa to na stare modele...?

  • 8. Data: 2021-04-07 09:23:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak znajdę chwilę to zrobię to jeszcze raz.
    Tak to WOLNA wersja ale może problem ze sklepem skłonił poprzedniego
    właściciela do rozstania się z nim. ;-)

    PS. znalazłem kolejną wadę: autoobracanie ekranu nie działa ;-)

    PS.2. TAK Urzekła mnie też moja historia ;-)

  • 9. Data: 2021-04-07 17:16:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Że nastąpił BAN to wszyscy wiedzą. Ale że wpływa to na stare
    >modele...?

    No - w dostepie do sklepu byc moze nawet powinien.

    A zresetowales ... to moze i aktualizacje sie nie laduja, niezbedne
    aktualizacje.

    Gdzies tam moze byc jeszcze kwestia licencji - mieli prawo uzywac
    Androida, a teraz nie maja.
    Telefonow sprzedanych to juz nie dotyczy, ale np czy moga udostepniac
    na swoich serwerach aktualizacje, nawet do starszych wersji ...

    J.

  • 10. Data: 2021-04-07 18:36:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zaraz zresetuję jeszcze raz. Taki sport ;-)

    Bo znowu włączył się tryb obsługi bezdotykowej. Sprawdzałem bo
    poprzednio też to było. Po resecie nie aż do tej pory.
    normalnie instalowałem aplikacje te co zawsze instaluję i teraz żeby
    odblokować telefon trzeba nacisnąć razem power + głośność
    On żyje własnym życiem hułałeja? ;-)