  • 1. Data: 2021-03-24 08:11:29
    Temat: RemindMe - alternatywa
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    Szukam już nie wiem jak długo (choć niezbyt intensywnie) i nie mogę
    znaleźć równie prostej i funkcjonalnej apki jak ta:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y3LdLLFY4cU

    Mam ją stale, ale od lat nie jest rozwijana i z każdym nowym Andkiem
    tracę funkcjonalności lub dostęp do nich. Teraz na Andku 11 nie mam już
    dostępu do ustawień, a apka przestała powtarzać przypominajki - pika
    tylko raz :(

    Potrzebuję apki w której można ustawić przypominajkę codzienną i co
    kilka dni. W której notyfikacja będzie powtarzana co jakiś odstęp czasu
    dopóki nie potwierdzę wykonania czynności, o której mi ona przypomina :)
    I to w zasadzie tyle :)

    Pomocy.

    Pozdrawiam - Mirek
    --