  • 1. Data: 2021-03-26 15:38:50
    Temat: zarejestrować numer na kartę
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Jakie teraz są najprostsze metody rejestracji numeru na kartę, aby
    nigdzie nie iść, ani żaden kurier do mnie nie przychodził ?

  • 2. Data: 2021-03-26 15:50:34
    Temat: Re: zarejestrować numer na kartę
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-03-26 o 15:38, Henryk Hajdan pisze:
    > Jakie teraz są najprostsze metody rejestracji numeru na kartę, aby
    > nigdzie nie iść, ani żaden kurier do mnie nie przychodził ?

    Na przykład SMS'em podając numer telefonu osoby która ma
    abonament/umowę/zarejestrowaną kartę w tej samej sieci, osoba ta
    otrzymuje SMS z pytaniem o potwierdzenie rejestracji, potwierdza i już.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-03-26 19:07:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 26 mar 2021 o 15:38, Henryk Hajdan pisze:

    > Jakie teraz są najprostsze metody rejestracji numeru na kartę,
    > aby nigdzie nie iść, ani żaden kurier do mnie nie przychodził ?

    Kiedyś chyba można było via bank i apkę z zarejestrowanym
    już innym numerem.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 4. Data: 2021-03-26 19:07:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

  • 5. Data: 2021-03-27 10:37:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-26 o 15:38, Henryk Hajdan pisze:
    > Jakie teraz są najprostsze metody rejestracji numeru na kartę, aby
    > nigdzie nie iść, ani żaden kurier do mnie nie przychodził ?

    Kupujesz kartę w kiosku i pokazujesz dowod. Kioskarz Cie zarejestruje
    czy np. w Żabce.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-03-27 10:49:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 10:37, Animka pisze:

    > Kupujesz kartę w kiosku i pokazujesz dowod. Kioskarz Cie zarejestruje
    > czy np. w Żabce.

    czytanie ze zrozumieniem się kłania
    "aby nigdzie nie iść"
    Więc porada bez sensu

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2021-03-27 16:25:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-27 o 10:49, Irokez pisze:

    > czytanie ze zrozumieniem się kłania
    > "aby nigdzie nie iść"
    > Więc porada bez sensu

    Tak, pewnie twoim zdaniem jest sobie taką kartę wydrukować na papierku w
    domu.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-03-27 17:51:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Animko. Uświadom sobie że dużo jeszcze nie wiesz i nie musisz się
    wypowiadać na wszystkie tematy.

    PS. Twoje linkowanie politycznych artykułów w dziwnych miejsc ach jest
    zaplanowane czy spontaniczne?
    A może jednak ktoś się pod Ciebie podszywa?

  • 9. Data: 2021-03-28 00:38:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 26 mar 2021 o 19:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Kiedyś chyba można było via bank i apkę z zarejestrowanym

    z banku (spod apki czy WWW -- bezmarmurowo rzecz jasna)
    LUB
    spod apki opa telekomunikacyjnego

    > już innym numerem.

    Piszę na wszelki wypadek -- po dogłębnej ;) analizie
    wypowiedzi innych osób. ;)

    --

  • 10. Data: 2021-03-28 12:43:16
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Nie wiem dlaczego nie ma możliwości rejestrowania przez ePUAP