  • 1. Data: 2019-11-19 09:34:44
    Temat: Huawei p30 lite co lepsze do ok 1000pln
    Od: Ad Utt <a...@g...com>

    Doradzcie prosze.
    Budżet 1000

    MIał być Huawei p30 lite.
    Czy warto zainteresować się innym w podobnej cenie?
    Lepiej by nie był wiekszy niz p30 lite :-)

    Dzieki
    uciu

  • 2. Data: 2019-11-19 17:34:34
    Temat: Re: Huawei p30 lite co lepsze do ok 1000pln
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.11.2019 o 09:34, Ad Utt pisze:
    > MIał być Huawei p30 lite.

    Jankesi rabanią, że Chiny na potęgę szpiegują, a ichnia elektronika
    zawsze ma czipy do szpionażu. Ja mam Lenovo, i co chwilę mi się wydaje,
    że grzebie w nim ktoś z kraju Kitaju. Co i rusz jakieś ustawienia
    /samesięzmieniają/, a jestem pewien, że nie dłubałem w nich *ja*!

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.