-
11. Data: 2018-07-18 06:06:43
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
news:5aef68ee$0$604$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2018-04-27 o 16:00, Pszemol pisze:
>> Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
>>> Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej
>>> temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe
>>> beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma
>>> zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych
>>> samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
>>> zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa
>>> rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa
>>> dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie
>>> dali sobie rady z korozja.
>>>
>> A co z roztworem mocznika, czyli AdBlue powszechnie stosowanym?
>
>
> Zabawa w kotka i myszkę.
>
> Nikt normalny przecież nie pozwoli sobie na użytkowanie takiego g....
Czemu nie?