-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: I stal sie CUD :-)
Date: Tue, 17 Jul 2018 23:06:43 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <pimed7$hnu$1@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
<pbrqcn$kke$1@node2.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pbsen8$6v2$1@node2.news.atman.pl> <pbsg97$u5c$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pbvadr$41k$1@dont-email.me> <5aef68ee$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 18 Jul 2018 04:07:03 -0000 (UTC)
Injection-Info: h2725194.stratoserver.net;
posting-host="4798d66d3899c2908751ba38f8c0df2c";
logging-data="18174";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19BLZ4F0soseKUWUi51K5+N"
Cancel-Lock: sha1:raDZzGqO7DtwI6bz5k9PEQo/pkY=
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <5aef68ee$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635993
[ ukryj nagłówki ]"Uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
news:5aef68ee$0$604$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2018-04-27 o 16:00, Pszemol pisze:
>> Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
>>> Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej
>>> temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe
>>> beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma
>>> zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych
>>> samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
>>> zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa
>>> rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa
>>> dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie
>>> dali sobie rady z korozja.
>>>
>> A co z roztworem mocznika, czyli AdBlue powszechnie stosowanym?
>
>
> Zabawa w kotka i myszkę.
>
> Nikt normalny przecież nie pozwoli sobie na użytkowanie takiego g....
Czemu nie?
Najnowsze wątki z tej grupy
- wymieniłem termostat
- Felgi
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
Najnowsze wątki
- 2025-12-27 Ewakuacja ludności
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem