  • 1. Data: 2009-06-17 18:49:43
    Temat: IE6 - position absolute - jakiś problem ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, czy IE6 poprawnie obsługuje position absolute ? bo zaszła taka
    potrzeba aby wypozycjonować logo wewnątrz innego kontenera i w ie6 jest
    kilka px różnicy ? Normalka ?

  • 2. Data: 2009-06-17 19:21:32
    Temat: Re: IE6 - position absolute - jakiś problem ?
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 17.06.2009, hazet <h...@n...pl> wroted:

    > Witam, czy IE6 poprawnie obsługuje position absolute ? bo zaszła taka
    > potrzeba aby wypozycjonować logo wewnątrz innego kontenera i w ie6 jest
    > kilka px różnicy ? Normalka ?

    To pewnie znany bug z modelem kontenera w IE6, nie samo pozycjonowanie:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer_box_m
    odel_bug

    Sprawdź czy przy wyzerowaniu wartości margin/border/padding też jest
    różnica, jeśli nie -- włóż zawartość w <div> o zerowych wartościach jw.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 3. Data: 2009-06-17 19:24:17
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Grzegorz Staniak pisze:
> [...]
    >
    > Sprawdź czy przy wyzerowaniu wartości margin/border/padding też jest
    > różnica, jeśli nie -- włóż zawartość w <div> o zerowych wartościach jw.

    mam globalnie wyzerowane wszystkie paddingi, marginy i bordery,
    pozycjonowane absolutnie logo znajduje się w divie, który ma position:
    relative (aby logo było pozycjonowane względem niego)

  • 4. Data: 2009-06-17 21:24:28
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
    > mam globalnie wyzerowane wszystkie paddingi, marginy i bordery,
    > pozycjonowane absolutnie logo znajduje się w divie, który ma position:
    > relative (aby logo było pozycjonowane względem niego)

    Daj temu divowi z relative jeszcze zoom:1;

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";