eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 31. Data: 2024-04-02 18:09:08
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Mar 2024 17:06:17 +0100, w <uturpp$pvc$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > I BARDZO DOBRZE
    > Nic to że Chińczyki robią tańsze i LEPSZE elektryki ;-)

    Ogarnij się -- już milion ich jeździ.


  • 32. Data: 2024-04-02 18:09:54
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Mar 2024 16:34:05 +0100, w
    <lrkhlu2yocp9$.1sdeez4kauqd3.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A moze nie protestowali w Warszawie, tylko przy urnie, i rząd obalili.

    66% rolniików głosowało na PiSS, więc co ty pitolisz?


  • 33. Data: 2024-04-02 21:08:56
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.04.2024 o 06:59, J.F pisze:

    > Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >

    Tak mi się skojarzyło z użytkownikami "maluchów", przesiadającymi się na
    znacznie mocniejsze autka:
    Kiedy Damis na Służewcu gromadził Tico, sprzed ich biura na
    Domaniewskiej prawie każdy nowy właściciel Tico (a dotychczasowy
    użytkownik Fiata 125p) odjeżdżał z piskiem opon. To był dla nich szok w
    porównaniu z "maluchem".
    :D

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego


  • 34. Data: 2024-04-02 21:13:06
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.04.2024 o 06:59, J.F pisze:

    >
    > Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >

    Tak mi się skojarzyło z użytkownikami "maluchów", przesiadającymi się na
    znacznie mocniejsze autka:
    Kiedy Damis na Służewcu gromadził Tico, sprzed ich biura na
    Domaniewskiej prawie każdy nowy właściciel Tico (a dotychczasowy
    użytkownik Fiata 126p) odjeżdżał z piskiem opon. To był dla nich szok w
    porównaniu z "maluchem".
    :D

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego


  • 35. Data: 2024-04-04 10:44:10
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Apr 2024 21:13:06 +0200, Akarm wrote:
    > W dniu 02.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
    >> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >>
    > Tak mi się skojarzyło z użytkownikami "maluchów", przesiadającymi się na
    > znacznie mocniejsze autka:
    > Kiedy Damis na Służewcu gromadził Tico, sprzed ich biura na
    > Domaniewskiej prawie każdy nowy właściciel Tico (a dotychczasowy
    > użytkownik Fiata 126p) odjeżdżał z piskiem opon. To był dla nich szok w
    > porównaniu z "maluchem".

    Tico jakies strasznie mocne nie było.
    Więc może gdzie indziej leżała przyczyna - inaczej "chodzące"
    sprzegło, sliskie opony (zakonserwowane?), sliski plac ...

    A moze ... jednak 2x mocniejszy silnik (0.8L, 41KM), oś napędzana nie
    dociązona tak jak maluchu, lekkie auto, kierowca przyzwyczajony to
    wciskania gazu do oporu ... i opony piszczą

    J.




  • 36. Data: 2024-04-04 10:51:59
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Apr 2024 13:33:48 +0200, Janusz wrote:
    > W dniu 2.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
    >> On Sun, 31 Mar 2024 12:49:11 +0200, Janusz wrote:
    >>> W dniu 28.03.2024 o 16:18, J.F pisze:
    >>>> Daewoo w Polsce pracował rok ??????
    >>>> Cena czyni cuda ... plus np dobra gwarancja.
    >>> Ale pleciesz, Daewoo nie wypadł sroce spod ogona i całkiem dobre auta
    >>> jak na tamte czasy robił, Matiz, lanos czy nubira.
    >>
    >> Ale Polak o tym nie wiedział.
    >> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >>
    >> Po roku się jakos Polak przekonał.
    >> Na pewno w tym przekonaniu gwarancja pomogła.
    > Mi służył 18lat.

    Ale jak kupiłeś na początku, to tego nie wiedziałeś.

    Wiec co - w ogóle sie nie zastanawiałes nad jakością auta,
    pomyślałes, ze Daewoo to przecież solidna marka,
    czy miałeś juz TV i video Daewoo, wiec wiedziałeś, ze to solidna marka
    :-)

    >>> Nawet 3 cyl silnik
    >>> Matiza był o niebo lepszy od tego z Vieśwagena o którym piszecie w innym
    >>> wątku.
    >> A co VW sp* w tym silniku?
    > Podobno sie trzęsie,

    A który się nie trzęsie? Nie mów, ze Matiza nie ...
    Ale moze jakoś nadmiernie ...

    > ogólnie podobno porażka, mało kto je chce, ale to
    > chyba na autoblogu przeczytałem.

    To może być przesadzona opinia.
    Jakbyś mnie spytał, czy chcę, to też bym napisał, że nie,
    a przeciez nie jeżdziłem i nie wiem.
    Ale po co ryzykować, większe silniki są sprawdzone :-)

    J.










  • 37. Data: 2024-04-04 19:22:11
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.03.2024 o 14:59, Budzik pisze:
    > Znowu udajesz ze czegos nie wiesz? :)))

    Nie ufam przedwyborczym przenośniom.

    A Ty? ;-)


  • 38. Data: 2024-04-04 19:26:36
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 28.03.2024 o 20:43, J.F pisze:
    > No ale mamy do tego dopłacic?

    Jak chcemy brać przykład z zachodnich gospodarek TO TAK.

    Przynajmniej na początku.

    Wszyscy tak robią. Czasem tylko pod stołem jak Niemcy walczyli ze
    skutkami kowida ;-)

    A jeśli nie chcemy dopłacać to nie pozwólmy na dopłacanie przez innych
    albo nakładanie CEŁ aby chronić niemieckie fabryki.

    Rolnictwo nam nie potrzebne to i europejskie samochody ZBĘDNE.
    Jedno i drugie TRUJE PLANETĘ ;-)

    To CO WOLISZ? -)


  • 39. Data: 2024-04-04 20:50:25
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 4.04.2024 o 10:51, J.F pisze:
    > On Tue, 2 Apr 2024 13:33:48 +0200, Janusz wrote:
    >> W dniu 2.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
    >>> On Sun, 31 Mar 2024 12:49:11 +0200, Janusz wrote:
    >>>> W dniu 28.03.2024 o 16:18, J.F pisze:
    >>>>> Daewoo w Polsce pracował rok ??????
    >>>>> Cena czyni cuda ... plus np dobra gwarancja.
    >>>> Ale pleciesz, Daewoo nie wypadł sroce spod ogona i całkiem dobre auta
    >>>> jak na tamte czasy robił, Matiz, lanos czy nubira.
    >>>
    >>> Ale Polak o tym nie wiedział.
    >>> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >>>
    >>> Po roku się jakos Polak przekonał.
    >>> Na pewno w tym przekonaniu gwarancja pomogła.
    >> Mi służył 18lat.
    >
    > Ale jak kupiłeś na początku, to tego nie wiedziałeś.
    Widziałem, bo ja pod koniec produkcji kupowałem.

    >
    > Wiec co - w ogóle sie nie zastanawiałes nad jakością auta,
    > pomyślałes, ze Daewoo to przecież solidna marka,
    > czy miałeś juz TV i video Daewoo, wiec wiedziałeś, ze to solidna marka
    > :-)
    Nie, nic nie miałem ale wiedziałem co nieco, w rpbocie mieliśmy monitore
    dewoo i działały a to przecież to był moloch wtedy, wszystko robil jak
    np samsung, więc opinie miał dobre.

    >
    >>>> Nawet 3 cyl silnik
    >>>> Matiza był o niebo lepszy od tego z Vieśwagena o którym piszecie w innym
    >>>> wątku.
    >>> A co VW sp* w tym silniku?
    >> Podobno sie trzęsie,
    >
    > A który się nie trzęsie? Nie mów, ze Matiza nie ...
    No nie, chodził jak 4 cyl.

    > Ale moze jakoś nadmiernie ...
    No właśnie, podobno 'niska kultura pracy', cokolwiek to znaczy.

    >
    >> ogólnie podobno porażka, mało kto je chce, ale to
    >> chyba na autoblogu przeczytałem.
    >
    > To może być przesadzona opinia.
    Nie moja, ale wieśwageny z tymi silnikami sie nie sprzedają, bo
    wyżyłowane, trzeba trzymać na obrotach.
    I coś w tym jest, kiedyś jechałem autem z wypożyczalni jakimś małym
    citroenem 1 czy 100, i faktycznie bez gazu w podłodze w ogóle nie dało
    się tym jechać, miał jakiś mały 1 litrowy silniczek czy mniej, już nie
    pamiętam.


    > Jakbyś mnie spytał, czy chcę, to też bym napisał, że nie,
    > a przeciez nie jeżdziłem i nie wiem.
    > Ale po co ryzykować, większe silniki są sprawdzone :-)
    Dokładnie, te 1.5L dla wolnossącego 4 cyl musi być.

    --
    Janusz


  • 40. Data: 2024-04-08 09:23:28
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Apr 2024 20:50:25 +0200, Janusz wrote:
    > W dniu 4.04.2024 o 10:51, J.F pisze:
    >> On Tue, 2 Apr 2024 13:33:48 +0200, Janusz wrote:
    >>> W dniu 2.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
    >>>> On Sun, 31 Mar 2024 12:49:11 +0200, Janusz wrote:
    >>>>> W dniu 28.03.2024 o 16:18, J.F pisze:
    >>>>>> Daewoo w Polsce pracował rok ??????
    >>>>>> Cena czyni cuda ... plus np dobra gwarancja.
    >>>>> Ale pleciesz, Daewoo nie wypadł sroce spod ogona i całkiem dobre auta
    >>>>> jak na tamte czasy robił, Matiz, lanos czy nubira.
    >>>>
    >>>> Ale Polak o tym nie wiedział.
    >>>> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
    >>>>
    >>>> Po roku się jakos Polak przekonał.
    >>>> Na pewno w tym przekonaniu gwarancja pomogła.
    >>> Mi służył 18lat.
    >>
    >> Ale jak kupiłeś na początku, to tego nie wiedziałeś.
    > Widziałem, bo ja pod koniec produkcji kupowałem.

    No, a ja pisałem, ze to sobie musiał Daewoo wypracować.

    >>>>> Nawet 3 cyl silnik
    >>>>> Matiza był o niebo lepszy od tego z Vieśwagena o którym piszecie w innym
    >>>>> wątku.
    >>>> A co VW sp* w tym silniku?
    >>> Podobno sie trzęsie,
    >>
    >> A który się nie trzęsie? Nie mów, ze Matiza nie ...
    > No nie, chodził jak 4 cyl.
    >
    >> Ale moze jakoś nadmiernie ...
    > No właśnie, podobno 'niska kultura pracy', cokolwiek to znaczy.
    >
    >>
    >>> ogólnie podobno porażka, mało kto je chce, ale to
    >>> chyba na autoblogu przeczytałem.
    >>
    >> To może być przesadzona opinia.
    > Nie moja, ale wieśwageny z tymi silnikami sie nie sprzedają, bo
    > wyżyłowane, trzeba trzymać na obrotach.

    Ja tam mysle, ze sie sprzedawały, ale moze jakos slabiej.

    > I coś w tym jest, kiedyś jechałem autem z wypożyczalni jakimś małym
    > citroenem 1 czy 100, i faktycznie bez gazu w podłodze w ogóle nie dało
    > się tym jechać, miał jakiś mały 1 litrowy silniczek czy mniej, już nie
    > pamiętam.

    Ano taka cecha małych silników, ale to ma 120KM na maxa.
    Nie zawsze imo ta podloga potrzebna.

    >> Jakbyś mnie spytał, czy chcę, to też bym napisał, że nie,
    >> a przeciez nie jeżdziłem i nie wiem.
    >> Ale po co ryzykować, większe silniki są sprawdzone :-)
    > Dokładnie, te 1.5L dla wolnossącego 4 cyl musi być.

    Ale one sa turbo.

    J.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: