-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aacy43.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
Date: Thu, 4 Apr 2024 10:44:10 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <fwzk4rgjqk47.j6dhmkufr2ts$.dlg@40tude.net>
References: <uturpp$pvc$1$chmurka8@news.chmurka.net>
<1dij7q81vhvdl$.1jddh9syplobn.dlg@40tude.net>
<ututid$pvd$2$chmurka8@news.chmurka.net>
<f...@4...net>
<utvcn2$cet$2$chmurka8@news.chmurka.net>
<1gfqbf7d0lhon.4rpc2ijsiqno$.dlg@40tude.net>
<uu3fe2$l57$1$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<uu3mcp$l56$1$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<uubf38$2gk$1$Janusz@news.chmurka.net>
<1kfka9mrd8c80.zkk63a7vl6rt$.dlg@40tude.net>
<uuhlc2$v95$3$Akarm@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: aacy43.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aacy43.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.76.43";
logging-data="29027";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:t4J/sJtpzWeanZqpmddRPQToI7E=
sha256:nXa7fA0OUW+JoOOOVgha4lumxcSRJmj62Hs5wLMSzmQ=
sha1:WB3x+cPR6SjR1APz2/cZYN2zuJA=
sha256:Q85aVujJkSjyHnxoBeLCiEL5ivZjbDQ0JIxaDqh1xBQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720483
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 2 Apr 2024 21:13:06 +0200, Akarm wrote:
> W dniu 02.04.2024 o 06:59, J.F pisze:
>> Z tym ze Tico, Nexia na początek.
>>
> Tak mi się skojarzyło z użytkownikami "maluchów", przesiadającymi się na
> znacznie mocniejsze autka:
> Kiedy Damis na Służewcu gromadził Tico, sprzed ich biura na
> Domaniewskiej prawie każdy nowy właściciel Tico (a dotychczasowy
> użytkownik Fiata 126p) odjeżdżał z piskiem opon. To był dla nich szok w
> porównaniu z "maluchem".
Tico jakies strasznie mocne nie było.
Więc może gdzie indziej leżała przyczyna - inaczej "chodzące"
sprzegło, sliskie opony (zakonserwowane?), sliski plac ...
A moze ... jednak 2x mocniejszy silnik (0.8L, 41KM), oś napędzana nie
dociązona tak jak maluchu, lekkie auto, kierowca przyzwyczajony to
wciskania gazu do oporu ... i opony piszczą
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.24 10:51 J.F
- 04.04.24 19:22 _Master_
- 04.04.24 19:26 _Master_
- 04.04.24 20:50 Janusz
- 08.04.24 09:23 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=