  • 1. Data: 2012-04-19 20:09:45
    Temat: Idioci na skuterach
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    Niektórzy nie powinni nigdy dostać prawa jazdy na motocykle

    dlaczego ? zobacz jak kretyni jeżdżą

    http://www.youtube.com/watch?v=0mFkDJ0rpWA

  • 2. Data: 2012-04-19 20:20:25
    Temat: Re: Idioci na skuterach
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 08:09 PM, D.Radecki wrote:
    > Niektórzy nie powinni nigdy dostać prawa jazdy na motocykle
    >
    > dlaczego ? zobacz jak kretyni jeżdżą
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=0mFkDJ0rpWA

    Dobrze, że na skuter wystarczy dmuchany kask.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-19 20:55:10
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 19.04.2012 20:09, D.Radecki wrote:
    > Niektórzy nie powinni nigdy dostać prawa jazdy na motocykle
    >
    > dlaczego ? zobacz jak kretyni jeżdżą
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=0mFkDJ0rpWA

    ale zauwazyłeś, że większość to jednak wymuszenia i zajechania przez puszki?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-04-19 21:03:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-19 20:55, Arni pisze:

    > ale zauwazyłeś, że większość to jednak wymuszenia i zajechania przez
    > puszki?
    Wątpliwe,już samym sensacyjnym tytułem zdradza pochodzenie z forum
    onetu,no,może ścigacza..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-04-19 22:08:13
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał

    > Wątpliwe,już samym sensacyjnym tytułem zdradza pochodzenie z forum
    > onetu,no,może ścigacza..

    Radecki to przecież przygłup Kolina.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-04-19 22:13:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 10:08 PM, Hinek wrote:

    > Radecki to przecież przygłup Kolina.

    To chyba zmienił astera na vectre.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-04-19 22:14:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 10:13 PM, AZ wrote:

    > To chyba zmienił astera na vectre.

    No i zainstalował spellcheckera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-20 07:45:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    D.Radecki pisze:
    > Niektórzy nie powinni nigdy dostać prawa jazdy na motocykle
    >
    > dlaczego ? zobacz jak kretyni jeżdżą
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=0mFkDJ0rpWA

    Fajne, kiedy ten sport wchodzi na olimpiadę?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-04-20 19:34:07
    Od: ditron <t...@g...com>

    > Fajne, kiedy ten sport wchodzi na olimpiadę?

    Mi sie podoba jak zgarniaja laski
    1. na rowerze ;]
    2. z torebką ;)

    ...nie nie mam nic do kobiet tylko jakoś zabawniej się przewracają

  • 10. Data: 2012-04-20 20:41:13
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-20 19:34, ditron pisze:

    > Mi sie podoba jak zgarniaja laski
    > 1. na rowerze ;]
    > 2. z torebką ;)
    >
    > ...nie nie mam nic do kobiet tylko jakoś zabawniej się przewracają

    To się nazywa "na fokę",czysto na twarz,bez asekuracji łapkami:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S