  • 1. Data: 2012-04-19 11:03:17
    Temat: Oplot jest przereklamowany
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Czy to prawda, ze waz ma lepsza skutecznosc od oplotu? Podobno wygrywa
    rowniez wytrzymaloscia, a zalili sie tu, ze im sie przeowdy lamia.

    http://allegro.pl/yamaha-radian-i2287826671.html

    Tmek

  • 2. Data: 2012-04-19 14:00:53
    Temat: Re: Oplot jest przereklamowany
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    A o co chodzi z tą Yamahą z linku? Ma coś nie tak czy
    ją chcesz sprzedać?

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-04-19 14:03:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:00 PM, Hinek wrote:
    > A o co chodzi z tą Yamahą z linku? Ma coś nie tak czy
    > ją chcesz sprzedać?

    Węże od instalacji wod-kan zamiast przewodów ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-19 14:17:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 14:03, AZ pisze:

    > Węże od instalacji wod-kan zamiast przewodów ;-)

    eee. Zalozyl sobie po prostu "oploty" na oryginalne weze. Takie jak sie
    zaklada do sluchawki prysznicowej. To byl kiedys podstawowy element
    customizingu Junakow chopperow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-04-19 14:23:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:17 PM, Kuczu wrote:

    > eee. Zalozyl sobie po prostu "oploty" na oryginalne weze. Takie jak sie
    > zaklada do sluchawki prysznicowej. To byl kiedys podstawowy element
    > customizingu Junakow chopperow.

    Specjalnie 4you była emotikonka na końcu. Przecież normalne, że nie
    wrzucił tam tych węży. O ile by udało mi się to wprawić na końcówki to
    jestem ciekaw jakby to działało ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-04-19 14:26:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-19 14:23, AZ pisze:
    > Przecież normalne, że nie wrzucił tam tych węży.

    Jasne, w koncu to nie pompowany kask! Rozsadek ma! ;)

    > O ile by udało mi się to wprawić na końcówki to
    > jestem ciekaw jakby to działało ;-)

    Stawiam że krótko :-)

    pozdr
    newrom
    PS. w norauto widzialem takie tuningowe nakladki na weze i przewody,
    chromplastic fanstastic
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 7. Data: 2012-04-19 14:27:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:26 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Jasne, w koncu to nie pompowany kask! Rozsadek ma! ;)

    Wkońcu to najważniejsze.

    > Stawiam że krótko :-)

    O ile by w ogóle miało jaką kolwiek skuteczność.

    > PS. w norauto widzialem takie tuningowe nakladki na weze i przewody,
    > chromplastic fanstastic

    Poka jak wygląda na moto.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-19 14:27:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 14:23, AZ pisze:

    > Specjalnie 4you była emotikonka na końcu.

    Dziekuje ;)

    > Przecież normalne, że nie wrzucił tam tych węży.

    Ja wiem, Ty wiesz, ale liczna tutaj mlodziez moglaby w to uwierzyc i by
    sie zaczal niepohamowany tuning skuterow.

    > O ile by udało mi się to wprawić na końcówki to jestem ciekaw jakby to działało ;-)

    Na poczatku by dzialalo normalnie. Ale nie za dlugo.

  • 9. Data: 2012-04-19 14:29:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 02:27 PM, Kuczu wrote:

    > Dziekuje ;)

    Proszę bardzo.

    > Ja wiem, Ty wiesz, ale liczna tutaj mlodziez moglaby w to uwierzyc i by
    > sie zaczal niepohamowany tuning skuterow.

    O fak, zapomniałem o dzieciach ze sikacza. Nie róbcie tego!

    PS. Nie wiesz może czy w zaciskach można jakoś regenerować powierzchnie
    współpracujące z klockiem? W sensie takim, żeby klocek nie miał
    poprzecznego luzu i nie stukał?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-19 14:39:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Węże od instalacji wod-kan zamiast przewodów ;-)

    No tak. Ja tu mam tak mały ekranik, że wogóle przewodów
    nie widzę :/

    --
    Hinek