  • 1. Data: 2010-05-17 22:09:52
    Temat: Ile kosztuje cesja nr. TP ?
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Ile kosztuje przepisanie telefonu z osoby na osobe ?
    I czy jesli mam abonament juz nie sprzedawany to zostanie ten sam ?

  • 2. Data: 2010-05-18 11:48:39
    Temat: Re: Ile kosztuje cesja nr. TP ?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ile kosztuje przepisanie telefonu z osoby na osobe ?
    nic

    > I czy jesli mam abonament juz nie sprzedawany to zostanie ten sam ?
    to zalezy
    jesli zalatwisz sprawe przez sad, to prawdopodobnie zostanie ten sam
    jesli w ramach operatora, to zostanie zmieniony

  • 3. Data: 2010-05-18 16:44:50
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > nic

    Nieprawda 48,80 zgodnie z cennikiem a wpromocji 10 zł
    Tak pozostanie abonament niesprzedawalny choć ostro będą ci mówili że musisz
    :-) Zależy na kogo trafisz w Salonie
    A.. teraz dzwonisz na BL mówisz że chcesz, przysyłają ci umowę trójstronną -
    odsyłasz i już

  • 4. Data: 2010-05-18 16:51:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nieprawda 48,80 zgodnie z cennikiem a wpromocji 10 zł

    nie wiem, ile w cenniku, wiem ile w praktyce - nic
    kiedys brali 10 brutto, ale od kilku lat nie mialem nic na fakturze