  • 11. Data: 2024-02-15 17:14:10
    Temat: Re: Ilość telefonów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 16:57, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:uql21u$7hn$1$ladida@news.chmurka.net
    >
    > [....,.]  Przepisy *nie* wprowadzają jednak żadnego ograniczenia liczby
    > kart, które można zarejestrować na jedną osobę  [.....]
    >
    > https://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/arty
    kuly/965933,zarejestrowane-karty-sim-biznes-prosty-a
    le-ryzykowny.html

    A są jakieś zapisy, że nie można odsprzedawać?

    Robert

  • 12. Data: 2024-02-15 18:47:41
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
    > Kto tu ma więcej niż jedną?

    Jeszcze nie tak dawno - czteroosobowa rodzina - dziewięć kart, każdy z
    członków po dwie - jedna do internetu, druga do rozmów (taka polityka
    była). A dziewiąta w starym telefonie na półce - jak trzeba zadzwonić
    ,,do kogokolwiek, kto jest w domu". Acha - osiem kart zarejestrowane na
    głowę rodziny, jedna na szyję.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2024-02-15 20:01:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    kuly/965933,zarejestrowane-karty-sim-biznes-prosty-a
    le-ryzykowny.html

    > A są jakieś zapisy, że nie można odsprzedawać?

    Nie kojarzę takich przepisów, ale ten na kogo jest zarejestrowana karta
    SIM jest abonentem, więc teoretycznie przy sprzedaży trzeba by było
    przeprowadzić cesję umowy.

  • 14. Data: 2024-02-15 23:38:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uql0h8$eev$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
    > Kto tu ma więcej niż jedną?

    wszyscy?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 15. Data: 2024-02-16 01:57:56
    Od: watapatatabysany wszystkim tutejszym i innym przeżuwaczom podpiczników, wodolejom i dupków przepisywaczom z interśmietnika! <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    1634Racine wrote:
    > w wolnym kraju - nie moze byc...

    haaaaa haaaa haaaaa haaaa haaaa, TFU! TFU!

    wy i wolny kraj..., jesteście przydupasami USraela, niewolnikami MORD NATO!
    jesteście KOLONIĄ imperialistyczno-faszystowsko-bolszewistycznego szkopa i
    jego niemal darmowymi parobkami (i dziesięć miliardów wykrzykników)!

    --
    watapatatabysany

    https://m.youtube.com/watch?v=q9Cp_aYJ0ls

    ooo

  • 16. Data: 2024-02-16 13:15:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Feb 2024 13:09:40 +0100, Monika Głowacka wrote:
    > Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

    Byc może tak - podejrzenie "wpuszczania ruchu do sieci".

    Raczej nieformalny i blizej nieokreslony.

    J.

  • 17. Data: 2024-02-16 13:19:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Feb 2024 13:36:55 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Nie wiem, ale ciekawe dane tu są. 60 mln kart (aktywnych?).
    > Kto tu ma więcej niż jedną?

    Prywatny, słuzbowy.

    testowy, po zmarłym, wakacyjny internet.
    Aero2 "darmowe" gdzies chyba jeszcze mam - przestała juz działać,
    czy ciągle "aktywna" ?

    Do tego monitoringi rózne, internet "domowy", transmisje danych.

    J.

  • 18. Data: 2024-02-16 13:22:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Feb 2024 13:53:10 +0100, RadosławF wrote:
> [...]
    [...]
    > Jakieś 10 lat temu izrael był podawany jako kraj tak nowoczesny
    > że na mieszkańca przypadały dwa telefony komórkowe.
    > Widać ta nowoczesność dotarła i do nas.

    No, dawno dawno temu, w początkach GSM ... to chyba Era wpadła na to,
    ze sprzeda dosc tani abonament, bez telefonu.
    Młodzież się rzuciła, twierdząc, ze telefon sobie jakos tanio kupi,
    ale jak sie sie nie udało kupić ... numer był, "aktywny" :-)

    J.

  • 19. Data: 2024-02-16 15:10:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Feb 2024 15:25:45 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    tualnosci/36/485/4/uke_raport_tele_2022_2.pdf

    > A ile e-SIM można mieć w telefonie?

    Dwa oraz e-Sim. Albo kilka e-Sim.
    Oraz kilka wirtualnych.
    Oraz kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt/... Voip.

    Ja przykładowo mam w trzech lokalizacjach trzy SIM w routerach LTE oraz też
    chyba 3 lub 4 w modemch mobilnych i bezpośrednio w laptopach z wbudowanym
    modemem LTE. Oraz w samochodzie w stacji dla nawigacji.
    Oraz w telefonach.
    Qrde, rzeczywiście się nazbierało. Stąd też płacę ok. 180 zł netto
    miesięcznie za wszystkie. Ale dobre to, że dla całej puli mam internet
    no-limit a w tym w dwóch routerach stałe publiczne IP.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2024-02-18 13:04:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 13:09, Monika Głowacka pisze:
    > Czy jest jakiś limit telefonów który może mieć jedna osoba?

    Nie ma limitu telefonów ustalanego odgórnie.
    Możesz mieć tyle telefonów, na ile masz ochotę i na ile masz pieniędzy.
    Ja mam ich pewnie dość dużo, sporo leży w piwnicy, po różnych szufladach
    się walają.

    --
    -
    Akarm