  • 1. Data: 2011-02-14 23:45:35
    Temat: Imola w Piasecznie
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Cześć...
    Jakiś czas temu posmakowałem gokartów :) - Ech sama się gęba smiała jak
    tym jechałem.

    Czy ktoś był lub zna tor Imoli w Piasecznie ?
    Jak ze spalinami ? Czy te zakrętaski dają frajdę ?

    I tak w ogóle jakieś może ktoś ma doświadczenia, opinie ?
    Z góry dzięki :)

    --
    Dominik

  • 2. Data: 2011-02-15 00:10:03
    Temat: Re: Imola w Piasecznie
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Dominik* wrote in <news:ijcbaf$96f$2@inews.gazeta.pl>:
> [...]
    > Jak ze spalinami ? Czy te zakrętaski dają frajdę ?
    > I tak w ogóle jakieś może ktoś ma doświadczenia, opinie ?

    Są ludzie ktorzy lubia.
    Fajny system pomiaru czasow/wydruki.
    Kretynski system wydawania kazdemu karty czlonkowskiej i spamowania maila.
    Zimno jak cholera na hali. Jezdzilem w kurtce i rekawiczkach.
    Lepiej niz Ngine w BlueCity, gorzej niz na Pole Position na Bemowie.
    A w ogole najlepsze gokee jakie znam sa w trojmiescie.

    pozdr, rdx
    --
    http://miniurl.pl/kupisz

  • 3. Data: 2011-02-15 00:40:25
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "radxcell" napisał
    > Kretynski system wydawania kazdemu karty czlonkowskiej i spamowania maila.
    ciekawe, zawsze do tej pory jeździłęm bez karty członkowskiej i spamowania
    maila (wystarczy przeczytać co się podpisuje i nie zaznaczyć opcji
    udostępniania maila w celach marketingowych)

    > Zimno jak cholera na hali. Jezdzilem w kurtce i rekawiczkach.
    zależy kiedy, generalnie jednak chłodno dość ;)

    > Lepiej niz Ngine w BlueCity, gorzej niz na Pole Position na Bemowie.
    bluecity to porażka. nie wiem jak teraz bo dłuższy czas mnie tam nie było,
    ale kiedyś jedyna fajna rzecz to 2 warianty przejechania jednego z
    odcinków - fragment dłuższy ale prostszy albo krótszy ale pokręcony. co do
    kartów na parkingu przy kerfurze to nie byłemtam ze względu na to, że
    wszyscy znajomi którzy tam byli odradzali :P

    > A w ogole najlepsze gokee jakie znam sa w trojmiescie.
    ponoć w szczecinie są fajne (zresztą kubica z 1-2 lata temu tam śmigał), jak
    będzie mi kiedyś po drodze to trzeba by wypróbować

    pzdr

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2011-02-15 00:52:02
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik" napisał
    > Jakiś czas temu posmakowałem gokartów :) - Ech sama się gęba smiała jak
    > tym jechałem.
    >
    > Czy ktoś był lub zna tor Imoli w Piasecznie ?
    > Jak ze spalinami ? Czy te zakrętaski dają frajdę ?
    jak dla mnie najlepszy w wawie i okolicach (ponoć coś nowego jest gdzieś na
    woli, trzeba kiedyś wypróbować). spalinami trochę wali (ach ten zapaszek
    benzyny!), trzeba mieć trochę szczęścia do gokarta bo są nierówno
    poustawiane no i raczej chłodno dość na hali. z plusów też całkiem długa
    prosta. dużym plusem jest możliwość jeżdżenia w grupie, nic tak nie bawi jak
    jazda w 10-12 znajomych osób ;) i co ciekawe nawet kobietom w okolicach
    czterdziechy śmiały się oczy po pierwszej jeździe i chciały jeszcze*
    polecam wzięcie kominiarki (można kupić na miejscu chyba za 10 zeta), można
    jeździć we własnym kasku ale musi być ze "szczeną" więc "orzeszek" po
    dziadku odpada ;)

    *) kobiety zostały zabrane trochę z partyzanta, nie wiedziały gdzie jadą,
    jak zobaczyły tor to było widać po nich myśli w stylu "i co ja robię tu?"

    pzdr

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2011-02-15 09:09:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > A w ogole najlepsze gokee jakie znam sa w trojmiescie.

    Które to dokładnie? W Sopocie przy stacji Sopot-Wyścigi?

  • 6. Data: 2011-02-15 17:58:58
    Od: Cynio <c...@g...com>

    a był ktoś na tym nowym torze koło Baniochy?
    Kart Arena się zowie

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 7. Data: 2011-02-15 19:20:21
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie bylem ale musze sie w koncu ruszyc bo mam rzut beretem a jeszcze tam nie
    zawitalem

  • 8. Data: 2011-02-15 21:18:46
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Marcin N* wrote in <news:ijdcbk$r9p$1@news.onet.pl>:
    > Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Które to dokładnie? W Sopocie przy stacji Sopot-Wyścigi?

    Zoltar, Weglowa 22

    pozdr, rdx
    --
    http://miniurl.pl/kupisz

  • 9. Data: 2011-02-15 21:19:49
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Tomek* wrote in <news:ijcej4$daq$1@news.onet.pl>:
> [...]
    > maila (wystarczy przeczytać co się podpisuje i nie zaznaczyć opcji
    > udostępniania maila w celach marketingowych)

    a moze do skorzystania z grouponu byl warunek zalozenia kart...

    mnie sie tam dobrze jezdzilo

    pozdr, rdx
    --
    http://miniurl.pl/kupisz

  • 10. Data: 2011-02-16 08:46:43
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zoltar, Weglowa 22

    Spojrzałem na film z youtuba i nie powaliło mnie. Nawierzchnia ze starych
    płyt, jakiś takie nieporządek. Sopocki bije tego na głowę.