  • 1. Data: 2012-10-17 20:24:28
    Temat: Impuls - jak jest liczony ?
    Od: "Zenek" <x...@...pl>

    Mam plan tp podstawowy, a w nim 15JT, chyba darmowych.
    Z przysyłanego mi billingu nie mogę dojść dlaczego za niektóre
    połączenia płacę ekstra (np. połączenia z numerem stacjonarnym
    w tym samym mieście) i to wcale nie ostatnie na liście połączeń,
    a inne są darmowe (np. połączenia zagraniczne).
    Żadnych usług nie wybierałem.
    Czy jest to gdzieś wyjaśnione?
    I w ogóle co to jest JT czyli, jak rozumiem, impuls - 1 minuta,
    3 minuty?

    Pozdr.
    Zenek

  • 2. Data: 2012-10-17 21:14:44
    Temat: Re: Impuls - jak jest liczony ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 20:24:28 +0200, Zenek napisał(a):
> [...]
    > połączenia płacę ekstra (np. połączenia z numerem stacjonarnym
    > w tym samym mieście) i to wcale nie ostatnie na liście połączeń,

    Inna siec, nie TPSA ?

    > a inne są darmowe (np. połączenia zagraniczne).

    00800 ?
    A moze sie tylko wydaje ze zagraniczne ?

    > Żadnych usług nie wybierałem.
    > Czy jest to gdzieś wyjaśnione?
    > I w ogóle co to jest JT czyli, jak rozumiem, impuls - 1 minuta,
    > 3 minuty?

    Umowa, cennik.

    Nie chce mi sie sprawdzac - ale TP starala sie odejsc od naliczania
    impulsowego przez ostatnie lata.

    J.

  • 3. Data: 2012-10-18 07:45:44
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 17 Paź, 20:24, "Zenek" <x...@...pl> wrote:
> [...]
    > Żadnych usług nie wybierałem.
    > Czy jest to gdzieś wyjaśnione?
    > I w ogóle co to jest JT czyli, jak rozumiem, impuls - 1 minuta,

    JT to jednostka taryfikacyjna. Raz działa/zalicza szybciej (np.
    komórki)
    raz wolniej (stacjonarne). Są też połączenia, które są niezależne
    od długości połączenia, a różnią się ilością JT za połączenie
    (np. audiotele 704). Szczegóły znajdziesz w tabeli taryfikacji
    swojego planu telefonicznego. Ewentualnie można zadzonić pod 19393
    i pytać o konkretne połączenia z billingu.

    Ircys

  • 4. Data: 2012-10-26 10:30:47
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 17 Oct 2012 20:24:28 +0200, "Zenek" <x...@...pl> wrote:

    >Mam plan tp podstawowy, a w nim 15JT, chyba darmowych.

    a ile placisz abonamentu i ile chcesz dzwonic.

    W dzisiejszych czasach dzwonienie na impulsy to archaizm!

    Wg mnie nalezy zmienic taryfe na najblizsza i dzwonic na sekundy. Sa
    tez oferty innych operatorow - komorka z numerem stacjonarnym (u
    wszystkich operatorow) lub telefonia via internet (male pudelko i
    zwykly telefon i numer stacjonarny - jak masz jakis Internet.

    Napisz to cos wybierzemy.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-10-26 12:59:23
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > wszystkich operatorow) lub telefonia via internet (male pudelko i
    > zwykly telefon i numer stacjonarny - jak masz jakis Internet.

    Łojezu, jaka cudowna rada... podstawowy kosztuje ~30PLN i masz w tym
    wliczone te 15JT, czyli w porywach 45-90minut... do sporadycznego używania
    (zamykanie się w tych 15 połączeniach w miesiącu i wspomnianym czasie, bądź
    dzwonienie na infolinie w cenie 'za polaczenie) nie ma do tej pory nic
    konkurencyjnego, nawet jak zwiążesz się lojalką na 2 lata (mam ten abo i
    każdorazowo jak pojawia się nowa promocja to patrzę czy będzie sens zmienić
    i sensu nie ma...)