  • 11. Data: 2016-01-19 18:52:11
    Temat: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ACMM-033 wrote:

    > Jeśli te panienki będą mieć orientację w temacie, który będą prezentować
    > klientom, jeśli będą myśleć i nie będą miały abonenta w dupie (jak swego
    > czasu Sferia, która za ewidentną swoją winę nie była w stanie wybekać
    > choćby wypierdzianego "przepraszam")

    Jeśli będą myśleć i znać się na rzeczy, to się natychmiast zwolnią
    z infolinii, bo z tą wiedzą gdzie indziej zarobią znacznie więcej.
    Biozłącze ma być tanie i nie kombinować, zamiast tego ma procedury
    ułożone przez bardziej kumatych. I to nawet ma sens: większość
    problemów jest *typowa* i do ich rozwiązania nie potrzeba Einsteina.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2016-01-19 20:07:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:
    [..]
    > wreszcie IPv6 zadziałało, bo UPC wyłożył lachę na to, a ja już chyba na
    > SDI miałem IPv6.

    SDI i IPv6? W życiu nie miało.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-01-19 21:12:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ACMM-033 pisze:
    > [..]
    >
    > SDI i IPv6? W życiu nie miało.

    Może i nie... w każdym razie, od siebie z domu tłukłem IPv6, tylko właśnie,
    nie mogę sobie medium przypomnieć, a wiem, że nie przez tunel i bardzo
    krótko. Może przez jakieś wifi? Może modemem przez telefon? Zabij, nie
    przypomnę sobie. Może spróbuję telefonem, możliwość mam.
    BTW. UPC podobno miał mieć od roku 2012, jak rok później podpytałem, to
    powiedzmy, że reakcja była, jak na wiadomość z dziedziny sci-fi...

    --
    No route to host...

  • 14. Data: 2016-01-19 23:41:44
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

> [...]
    > właśnie, nie mogę sobie medium przypomnieć, a wiem, że nie przez tunel i
    > bardzo krótko. Może przez jakieś wifi? Może modemem przez telefon?

    Telefony jak najbardziej, SDI to tak zamierzchła prehistoria że na bank
    nie miało, router do SDI miałem wtedy na pentium bodajże 60MHz, nie
    przypominam sobie opcji v6 w ówczesnym kernelu, a o tym że adresów w v4
    będzie brakować to się dopiero przebąkiwało.

    > Zabij, nie przypomnę sobie. Może spróbuję telefonem, możliwość mam.
    > BTW. UPC podobno miał mieć od roku 2012, jak rok później podpytałem, to
    > powiedzmy, że reakcja była, jak na wiadomość z dziedziny sci-fi...

    Mnie osobiście v6 do szczęścia nie jest potrzebne i zwykle wyłączam czy
    to serwer czy stacja robocza.

  • 15. Data: 2016-01-20 01:10:38
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 17:14:46 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Co się stało, wszyscy wiemy, ale ja nie o tym.
    > Zastanowiło mnie dlaczego zatrudniają kobiety nie znające się zupełnie
    > na temacie jaki powinny ogarniać. Dostają listę i jadą po niej, zamiast
    > logicznie pomyśleć przez chwilę. Za pierwszym razem gość załapał po
    > drugim moim zdaniu i poprosił o pomiar wszystkich faz (miałem zmierzoną
    > jedną, więc musiałem zejść do garażu). Poprosił... naprawdę bardzo
    > chętnie mu chciałem pomóc, ale się nie dało.

    tak mi sie skojarzylo:
    https://xkcd.com/806/

    --
    bajcik

  • 16. Data: 2016-01-20 02:25:04
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Mnie osobiście v6 do szczęścia nie jest potrzebne i zwykle wyłączam czy to
    > serwer czy stacja robocza.

    To nawet bym wyłączał, lepiej bym się czuł wiedząc, że mam możliwość
    skorzystać i włączyć, gdy będzie potrzebne. I wyłączyć, gdy potrzebne być
    przestanie.
    A SDI... to mi nawet trochę szkoda, albowiem, po chorobach wieku dziecięcego
    gdy się na to klęło, było to potem tak stabilne, że "zegarki można było
    regulować".
    Daleko stabilniejsze od mojego obecnego łącza. Było nie do zarżnięcia pod
    koniec obecności u mnie.
    Cóż, wychodzi na to, że się wmodemować musiałem, choć coś mi cały czas mówi,
    że to musiało być stałe łącze... SDI miałem od. ok. maja 2000, do ok,
    czerwca, lipca 2005. Nawet swoje IP do dziś pamiętam :)

    --
    HIStoria