  • 1. Data: 2024-05-21 21:30:30
    Temat: radyjko znalazłem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ulicy sobie stało to wziąłem do diagnozy co to za zwierz :)

    wyobraźcie sobie że to chyba orginał Logitech?
    Porządnie wykonane. Zamiast potencjometrów impulsatory.
    Plastik pierwyj sort. Duży akamulator z inteligencją.

    Ktos popełnił radyjko sieciowe z LAN i wifi a potem wyłączył serwery
    haha. Szok

    Ludzie to karmia z lokalnego serwera np z Raspberry
    chyba można zasterować z kabla mały jack in.

    Logitech Squeezebox UE Smart Wifi Ethernet Internet Radio

    https://www.ebay.co.uk/itm/166743819670?_ul=GB

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-05-22 08:47:46
    Temat: Re: radyjko znalazłem
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.05.2024 21:30, PiteR wrote:
    > na ulicy sobie stało to wziąłem do diagnozy co to za zwierz :)
    Na mojej ulicy, ze 400 m dalej ode mnie, ktoś wystawił wieżę Technicsa.
    Wizualnie wyglądała bardzo dobrze. Nie wziąłem. Chyba jakiś popierdolony
    jestem...

  • 3. Data: 2024-05-22 10:31:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 08:47, JDX pisze:
    > Na mojej ulicy, ze 400 m dalej ode mnie, ktoś wystawił wieżę Technicsa.
    > Wizualnie wyglądała bardzo dobrze. Nie wziąłem. Chyba jakiś popierdolony
    > jestem...

    No! :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2024-05-22 14:03:24
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 21.05.2024 21:30, PiteR wrote:

    > Ktos popełnił radyjko sieciowe z LAN i wifi a potem wyłączył serwery
    > haha. Szok

    To jest właśnie głupota, której nigdy nie byłem w stanie pojąć. Robić
    urządzenie, zależne od zewnętrznej infrastruktury, która jest całkowicie
    zbędna. Te serwery zazwyczaj przecież tylko udostępniały listę streamów.
    Odtwarzanie odbywało się już zupełnie standardowo, za pośrednictwem
    protokołu HTTP lub ICY. A listę streamów można sobie trzymać lokalnie,
    edytując ją z poziomu interfejsu WWW.

    Dlatego właśnie kiedyś sam sobie skleciłem takie radyjko. Parę rzeczy
    muszę jeszcze poprawić w sofcie, ale na chwile obecną działa całkiem
    nieźle. Lista "kanałów" jest przechowywana w pliku txt na pendrive,
    który jest też wykorzystywany jako lokalna pamięć na muzykę.

  • 5. Data: 2024-05-22 15:12:32
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 22 May 2024 14:03:24 +0200, Atlantis napisał(a):

    > To jest właśnie głupota, której nigdy nie byłem w stanie pojąć. Robić
    > urządzenie, zależne od zewnętrznej infrastruktury, która jest całkowicie
    > zbędna.

    Skoro urządzenie jest "zależne od zewnętrznej infrastruktury" to nie
    spełnia def. odbiornika znajdującego się w stanie umożliwiającym
    natychmiastowy odbiór, a co z tym idzie nie jest odbiornikiem radiowym
    w rozumieniu ustawy, za który to odbiornik należy wnosić opłatę
    abonamentową.

  • 6. Data: 2024-05-22 15:15:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 May 2024 14:03:24 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > całkowicie
    > zbędna. Te serwery zazwyczaj przecież tylko udostępniały listę

    Sugerujesz, że radyjko ma na sztywno zapisaną listę URL do streamów
    czy do serwerów udostępniających URL streamów?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2024-05-22 19:14:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v2k4ei$qvn$1$jdx@news.chmurka.net>
    user JDX pisze tak:

    > Na mojej ulicy, ze 400 m dalej ode mnie, ktoś wystawił wieżę
    > Technicsa. Wizualnie wyglądała bardzo dobrze. Nie wziąłem. Chyba
    > jakiś popierdolony jestem...

    nie nie jesteś

    Obserwuję ewolucję co ludzie wezmą.
    Mały gabaryt tak. Niewygodne, kilkucześciowe, ciężkie nie.

    Telewizor mały wezmą. Duży nie pomimo, że sprawny.

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 8. Data: 2024-05-22 19:53:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    To wszystko chuj.

    Ja kiedyś nie wziąłem leżącej w koszu na ulicy ( serio ) ramki ( chyba
    nawet parę ich było ) z pamięcią ferrytową. To było jakoś w 2005. Kto to
    wywalił i z czego było nie mam pojęcia. Ale nie chciało mi się targać
    złomu bo ciężkie...

    Nazwać siebie debilem to nic nie powiedzieć.

  • 9. Data: 2024-05-23 03:33:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2024-05-22 o 19:53, sundayman pisze:
> [...]
    > złomu bo ciężkie...
    >
    > Nazwać siebie debilem to nic nie powiedzieć.

    duże były, coś takiego mniej więcej : https://tiny.pl/dfcrs

    I było tego parę sztuk, taka kostka jakby. Wszystko wystawało z takiego
    wielkiego, kwadratowego kosza na śmieci.

    No nie mogę odżałować. A spokojnie mogłem zabrać, samochód miałem pod
    ręką. Położyłbym w piwnicy.
    No ale kurwaaaa nieeee...

  • 10. Data: 2024-05-23 15:28:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > na ulicy sobie stało to wziąłem do diagnozy co to za zwierz :)

    ZK-147 tak znalazłem. Nawet z taśmą, jest tam jakaś muzyka. Rozebrałem,
    wyczyściłem, odświeżyłem, stoi, nie mam co z nim zrobić. Trzeba będzie w
    końcu sprzedać.

    Podobnie głośnik Bluetooth. Miał martwą baterię. Odświeżyłem, wyczyściłem,
    wymieniłem baterię i leży, bo nie mam co z nim zrobić.

    I tak to jest.

    --
    - Skąd ma pan takiego siniaka na głowie?
    - Byłem u lekarza. Na łupież zalecił mi nacierać włosy wodą