  • 1. Data: 2009-02-05 11:09:42
    Temat: Intel PentiumM 1,6 Ghz mobile vs Intel Atom 1,6
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    No włąsnie są 2 procki jak w temacie. Który waszym zdaniem jest szybszy a
    może są porównywalne pod względem wydajności ogólnej.

  • 2. Data: 2009-02-05 16:25:17
    Temat: Re: Intel PentiumM 1,6 Ghz mobile vs Intel Atom 1,6
    Od: " fakej" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MOST <g...@w...pl> napisał(a):

    > No włąsnie są 2 procki jak w temacie. Który waszym zdaniem jest szybszy a
    > może są porównywalne pod względem wydajności ogólnej.

    Z tych dwóch co powyżej to bym brał Opla Astrę 1.6 na wtrysku.

  • 3. Data: 2009-02-05 21:55:29
    Od: "Tomasz W" <twantula(usun___to)@us.edu.pl>

    > Z tych dwóch co powyżej to bym brał Opla Astrę 1.6 na wtrysku.
    heheh

    tak na serio mam PM 1.8 i Atoma 1.6 - w benchmarkach - ktore sprawrzilem
    Atom 1.6 wychodzi porownywalnie do PM 1.0 GHz, wiec sam wybierz...

  • 4. Data: 2009-02-05 22:36:49
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 5 Lut, 11:09, "MOST" <g...@w...pl> wrote:
    > No włąsnie są 2 procki jak w temacie. Który waszym zdaniem jest szybszy a
    > może są porównywalne pod względem wydajności ogólnej.

    .... kolega zapomnial doczytac, ze Atomy nie byly robione z mysla o
    wydajnosci, tylko o czym innym...