  • Data: 2009-01-11 10:18:13
    Temat: Internet w Laptopie
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam stałe połączenie z Internetem na moim stacjonarnym komputerze.
    Mam również laptopa i zależy mi by można było łączyć się przy jego
    pomocy z Internetem w dowolnym miejscu i w dowolnym momencie.
    Laptop jest wyposażony w:
    - Wi-Fi 802.11agn
    - BlueTooth
    - Express Card/PCI Card
    - IEEE1384
    - Gigabit Ethernet
    Jakie rozwiązanie byłoby najwygodniejsze i najtańsze biorąc pod uwagę
    raczej rzadkie korzystanie z Internetu poprzez laptopa?

    Bardzo proszę o rady i pozdrawiam