  • 1. Data: 2009-02-11 21:21:29
    Temat: Pski, swisty, buczenie - kiepska jakosc rozmow - ERA
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Hej,

    Od jakiegos czasu (kilkanascie tygodni) przy rozmowach era-era lub
    heyah-heyah czesto, chociaz nie zawsze, slychac jakies swity, buczenie,
    piski itd, co strasznie przeszkadza w rozmowie. Czasem potrafi dac po
    uchu, ze trzeba uciekac z telefonem od glowy. Czy Erze zaczyna sie sypac
    siec, ze nie wyrabia? Albo moze ja jestem podsluchiwany i policmajstrom
    urzadzenie podsluchujace nawala? :)

    Z jakiego paragrafu to reklamowac?

    Problem wystepuje na roznych telefonach i roznych numerach.

    --
    Nowy-Sacz Ogloszenia Drobne
    www.ogloszenia.nowy-sacz.pl

  • 2. Data: 2009-02-12 18:25:56
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gmvf8r$2mk$1@news.onet.pl, *perszing* wrote:

> [...]
    >
    > Z jakiego paragrafu to reklamowac?
    >
    > Problem wystepuje na roznych telefonach i roznych numerach.

    Reklamowac konkretne polaczenia podajac date i godzine i nr docelowy.
    Sprawdza i powiedza co bylo - moze ustala zrodlo.
    moze czesto trafiasz na wadliwa kartę w jakims urzadzeniu...
    Ogolnie podac conajmniej kilka takich polaczen (data, godzina, nr
    docelowy) - im wiecej tym lepiej.

    Echo / zla jakosc polaczenia i tyle.

    --
    darnok