  • 1. Data: 2016-09-05 16:37:37
    Temat: Internetowy cud
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jakis powodow play mnie wylogowuje z sieci. Pokazuje sie ikonka ze jestem
    wylogowany i ze nie mam polaczenia. A net dziala i na dodatek szybciej niz po
    zalogowaniu. Sprawdzilem wifi i jest wylaczone. Jak to mozliwe?

  • 2. Data: 2016-09-05 18:45:08
    Temat: Re: Internetowy cud
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może hack?

  • 3. Data: 2016-09-05 19:30:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w
    >Z jakis powodow play mnie wylogowuje z sieci. Pokazuje sie ikonka ze
    >jestem wylogowany i ze nie mam polaczenia.
    >A net dziala i na dodatek szybciej niz po zalogowaniu. Sprawdzilem
    >wifi i jest wylaczone. Jak to mozliwe?

    Play tak ma. Ma siec wlasna, plusa, T-mobile, Orange - z tej juz ponoc
    domyslnie nie korzysta, trzeba prosic.

    No i jak wyjdziesz z zasiegu jednej, to przelacza cie na druga.
    A przy okazji zrywa polaczenia..

    J.

  • 4. Data: 2016-09-07 23:39:07
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 05.09.2016 o 16:37 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > jestem wylogowany i ze nie mam polaczenia. A net dziala i na dodatek
    > szybciej niz po zalogowaniu. Sprawdzilem wifi i jest wylaczone. Jak to

    A co dostajesz, jak wpiszesz IPCONFIG -all?

    --
    Brak podpisu

  • 5. Data: 2016-09-07 23:58:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A gdzie to wpisac w tablecie?

  • 6. Data: 2016-09-08 00:14:12
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 23:58 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A gdzie to wpisac w tablecie?

    To inaczej, wejść na jakąś stronkę, która prezentuje adres "Wchodzisz z IP
    xx.xx.xx.xx", lub coś w tym stylu. Wtedy idzie rozpoznać, (przez) co się
    łączy.
    np. http://www.ripe.net (na tym rozpoznaję, czy mam IPv6, czy nie), czy
    przy teście prędkości http://www.speedtest.net, ten też podaje operatora,
    któremu przypisano ten adres. Mnie z Aero2, któremu po prostu wyklepuję
    przyznany limit (30 giga za darmo był, to wziąłem), pokazuje IP z Plusa, w
    którym Aero2 się roamuje.
    Nie przejmować się, że stronka jest pod peceta, korzystając z
    www.ztm.waw.pl z telefoniaka, wchodzę na normalną stronę i co potrzebuję,
    to przesuwam i/lub powiększam.

    --
    No sig, sorry...

  • 7. Data: 2016-09-08 00:59:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzieki. Zainstalowalem speed test. Jest tam informacja skad jest net. I cud. Na
    tablecie przy antence ktora pokazuje ze nie ma polaczenia jest znak zapytania. A test
    pokazal ze jestem podlaczony do playa. Ciekawe czy w takiej sytuacji nalicza
    transfer? Z transferem czysta ciekawosc bo mam go tyle ze jeszcze nigdy wiecej niz
    polowe wykorzystalem.

  • 8. Data: 2016-09-08 01:18:17
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 08.09.2016 o 00:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > czy w takiej sytuacji nalicza transfer? Z transferem czysta ciekawosc bo
    > mam go tyle ze jeszcze nigdy wiecej niz polowe wykorzystalem.

    Z pewnością nalicza. Teoretycznie powinna być możliwość sprawdzić na swoim
    koncie, ile tego transferu zostało, porównać przed próbą i po próbie,
    jestem na 99.99% pewien, że liczba ta będzie mimo to (mimo znaczy się,
    teoretycznie-braku-połączenia)ulegać stosownym zmianom. Czasem telefoniacz
    mi pokazuje, że jest z połączeniem coś nie halo, tymczasem ciągnięty
    właśnie filmik z YT w jakości HD zapyla w najlepsze.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 9. Data: 2016-09-08 01:26:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po zalogowaniu dwa razy szybciej net pomyka.