  • 1. Data: 2012-02-20 08:40:13
    Temat: JS - problem z układaniem elementów dynamicznych
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Gdy dodajemy inline-blocki poprzez

    appendChild(obj);

    JS układa je jeden pod drugim. W efekcie tworzą się przerwy między nimi.
    Chodzi o efekt taki jak w HTMLu gdzie łamanie linii, które teoretycznie
    powinno nie mieć wpływy - tworzy odstęp miedzy takimi elementami. Czy da
    się to jakoś rozwiązać?

  • 2. Data: 2012-02-20 14:06:05
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-20 09:40, Marek pisze:
> [...]
    > Chodzi o efekt taki jak w HTMLu gdzie łamanie linii, które teoretycznie
    > powinno nie mieć wpływy - tworzy odstęp miedzy takimi elementami. Czy da

    Spróbuj white-space: nowrap; dla rodzica.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2012-02-20 15:37:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 15:06:05 +0100, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Spróbuj white-space: nowrap; dla rodzica.

    Niestety nie pomogło :(
    Poradziłem sobie inaczej. Zaprzestałem używania bloków inline.

  • 4. Data: 2012-02-21 20:50:46
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

> [...]
    > Chodzi o efekt taki jak w HTMLu gdzie łamanie linii, które teoretycznie
    > powinno nie mieć wpływy - tworzy odstęp miedzy takimi elementami. Czy da

    Z ciekawości - po czym rozpoznajesz, że "jeden pod drugim"?

    artur

  • 5. Data: 2012-02-22 08:38:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 21:50:46 +0100, Artur Muszyński napisał(a):

    > Z ciekawości - po czym rozpoznajesz, że "jeden pod drugim"?

    Wnioskuję obserwując skutki takiego "wirtualnego" ułożenia. Mianowicie
    tworzy się przerwa miedzy blokami inline jeśli złamiemy linię miedzy nimi.
    W HTMLu mozna to zasymulować.