  • 1. Data: 2016-11-12 21:20:01
    Temat: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dawno mnie nie było.

    RS3 odebrany na początku sierpnia. Jak miał przejechane 1000km
    jakaś baba wjechała mi w dupę. Zderzak, jakieś plastiki i wydech.
    Zrobili mi 4 tygodnie temu, ale miesiąc mnie nie było w kraju.
    Wróciłem przedwczoraj. Wczoraj odsypiałem i dzisiaj pojechałem
    na zakupy do CityCenter w Poznań. Teraz ma 7000km i:

    https://youtu.be/hnKCqMZ3ZiE

    I się jeszcze gość z czerwonego kombi kłóci, że to moja wina.

    Ledwo podpisał oświadczenie. To auto chyba nie chce, abym nim latał.

    A założony karbonowy dolot i czip na 440KM. Naprawdę fajnie jeździ.

  • 2. Data: 2016-11-12 21:43:35
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-11-12 22:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ja bym Ci nie podpisal. Wlaczales sie do ruchu. Masz przepuscic wszystkich z
    cofajacymi wlacznie. Poza tym powinienes sie trzymac jak najblizej swojej prawej
    strony a Ty wjechales na jego pas ruchu.

    RUCH DROGOWY
    Rozdział 5 - Ruch pojazdów
    Oddział 5 - Wymijanie, omijanie i cofanie
    Art. 23.

    1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    (...)
    przy cofaniu ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu i zachować szczególną ostrożność, a w szczególności:
    sprawdzić, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia,
    upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w
    razie trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany
    zapewnić sobie pomoc innej osoby.

  • 3. Data: 2016-11-12 22:40:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 4. Data: 2016-11-12 22:46:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Ja bym Ci nie podpisal. Wlaczales sie do ruchu. Masz przepuscic wszystkich z
    cofajacymi wlacznie. Poza tym powinienes sie trzymac jak najblizej swojej prawej
    strony a Ty wjechales na jego pas ruchu.

    chyba Ci się na oczy rzuciło. Bo walący zaczął cofać po wyjechaniu
    megrimsa,

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-11-12 23:01:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 12.11.2016 22:46, masti wrote:

> [...]
    strony a Ty wjechales na jego pas ruchu.

    > chyba Ci się na oczy rzuciło. Bo walący zaczął cofać po wyjechaniu

    I z momencie uderzenia ja stałem, a on był w ruchu. I zawsze ten
    co cofa jest winien. Niestety - on ma OC w Aviva - będa jajca.

    2 lata i sąd. To są kompletni debile. Już jedną sprawę z nimi
    miałem.

  • 6. Data: 2016-11-12 23:27:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To teraz daj jeszcze co musi zrobic wlaczajacy sie do ruchu.

  • 7. Data: 2016-11-12 23:31:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-11-12 23:59, Zenek Kapelinder wrote:
    > Farciarz jestes bo Ci glab podpisal. W zyciu bym nie podpisal a gdybys zawolal
    niebieskich to proba przypisania mi sprawstwa skonczyla by sie nieprzyjeciem mandatu
    i skierowaniem sprawy do sadu.

    a.. rozumiem. wyjeżdżasz z podporządkowanej, puszczasz gościa, zaraz jak
    go puściłeś, zaczynasz wyjeżdżać. W tym samym czasie on się
    zatrzymuje wrzuca wsteczny i na pełnej piździe wali w Ciebie
    i to jest Twoja wina? gratulacje.

  • 8. Data: 2016-11-12 23:39:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > dzisiaj pojechałem na zakupy do CityCenter w Poznań.

    Ryzykowna sprawa.

    Dziś w moim osobistym mieście chciałem postawić pod galerią.
    Pojeździłem w kółko z innymi i niestety, sceny dantejskie. Panie Krysie
    w Hondach Jazz krążące w poszukiwaniu miejsca. Uciekłem.

    Uruchomiłem w głowie wszystkie tajne miejsca w okolicy. Okazało się że
    dla wielu one są też tajne.

    Już miałem odjechać z kwitkiem ale w ostatniej chwili zauważyłem
    kolejkę do wymiany opon. No więc stanałem w niej. Załatwiłem wszystkie
    sprawy i jeszcze byłem w tym samym miejscu ;)

    > I się jeszcze gość z czerwonego kombi kłóci, że to moja wina.

    Cofa się powoli.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 9. Data: 2016-11-12 23:59:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 10. Data: 2016-11-13 01:13:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z filmu wynika ze zaczales wyjezdzac jak przejechal. Nie upewniles sie co bedzie
    dalej robil. Nie ma w przepisach ze tego co tamten zrobil nie wolno robic. Wolno
    cofac, wolno w czasie cofania zjechac ze swojego pasa, wolno cofac dynamicznie,
    tamten gosc byl w ruchu. Ty sie wlaczales i jak nie potrafiles przewidziec co tamten
    zrobi miales w zakresie obowiazkow stac i czekac az sie sytuacja wyklaruje. Jakie
    tamten zrobil wykroczenie ktorego skutkiem byla stluczka?