  • 11. Data: 2020-02-10 18:52:10
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

    > Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida.

    A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz" zabrałeś
    wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2020-02-10 18:59:29
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 18:26, User pisze:

    > Nie mogę sprawdzić, bo nie mam Androida. Chodziło mi jednak
    > raczej o to by zablokowani przeze mnie dzwoniący byli w ogóle
    > ignorowani, a nie żeby telefon za każdym razem dzwonił i pytał
    > czy chcę odebrać. Bez tej aplikacji też mogę nie odebrać.

    To sobie w aplikacji ustawiasz. Mam ustawione automatyczne zrzucanie
    połączeń ocenionych negatywnie przez społeczność. Wtedy tylko na pasku
    powiadomień wyskakuje ikonka że coś zablokowało - co też mogę wyłączyć i
    cieszyć się ciszą. Czasami tylko info że na skrzynkę głosową coś się
    nagrało. Czyli w praktyce prawie tak jakby operator w pierony wszystkich
    wyciął.

    > Poza tym strony. których linki zostały podane, nie pokazują
    > wprost że mogę podać by zblokowane/odrzucone zostały połączenia
    > od numerów: 616*, 717* itd.

    akurat tego nie ma, ale też nigdy nie czułem takiej potrzeby.
    Jest blokowanie na podstawie ocen społeczności, własnych ocen, numerów
    spoza kontaktów, anonimowych i zagranicznych. Przychodzących jak i
    wychodzących. Oraz SMS.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2020-02-10 19:19:35
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 18:52, LordBluzg(R) pisze:

    > A co masz? szkoda że nie napisałeś na samym początku "co masz"
    > zabrałeś wiele czasu osobom, które Ci odpowiadały, zupełnie bez sensu :>

    To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
    W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

  • 14. Data: 2020-02-10 19:21:57
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 18:59, Irokez pisze:

> [...]
    > Jest blokowanie na podstawie ocen społeczności, własnych ocen, numerów
    > spoza kontaktów, anonimowych i zagranicznych. Przychodzących jak i

    Ale o to w tym wątku chodzi. Ile numerów można zablokować? Bo jesli
    tylko 50, to mogę to zrobić

    bez żadnej aplikacji ekstra.

  • 15. Data: 2020-02-10 19:36:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 19:19, User pisze:

    > To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.

    To zmień.

    > W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

    Nono a ja Linuksa na Windowsie :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 16. Data: 2020-02-10 19:54:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 19:21, User pisze:

    > Ale o to w tym wątku chodzi. Ile numerów można zablokować? Bo jesli
    > tylko 50, to mogę to zrobić
    > bez żadnej aplikacji ekstra.

    No to ok, nie było tematu.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2020-02-10 20:09:04
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 19:36, LordBluzg(R) pisze:
    > To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
    >
    > To zmień.

    A co byś doradził? Zakładając, że mam wolny wybór, a nie listę
    smartfonów związanych
    ze "smartfonem za złotówkę".
    Interesują mnie rozmowy, SMSy/MMSy, internet, w tym poczta, www,
    komunikatory.
    Nie interesują mnie gry i fora społecznościowe.
    Jeśli chodzi o www, to najważniejsze jest dla mnie szybkie łączenie i
    płynne przewijanie.
    Dobry aparat fotograficzny, dobry dżwięk.

    Jaki smartfon najlepiej spełniałby te warunki?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-02-10 20:23:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-10 o 20:09, User pisze:

> [...]
    > płynne przewijanie.
    > Dobry aparat fotograficzny, dobry dżwięk.
    >
    > Jaki smartfon najlepiej spełniałby te warunki?

    Każdy posiadający minimum 4G RAM, baterię w "pobliżu" 4000mAh i aparat
    odpowiadający Twoim wymaganiom (rozdzielczość/czułość) Dobrym strzałem
    będzie jakiś Huawei czy Xiaomi. Jak masz więcej kasy, to Samsung.
    Rozmiar ekranu pozostawiam. Jeden lubi 5'' a inny <6''.

    Zobacz sobie jakie firmy wiodą prym w sprzedaży i co najwięcej osób
    kupuje. To dobra ścieżka, bo producent wtedy najbardziej dba o serwis,
    aktualizacje, dodatki itd. "Wynalazki" najczęściej kończą się po 2
    latach a problemy z nimi są nierozwiązane.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 19. Data: 2020-02-10 20:25:44
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 20:23, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > aktualizacje, dodatki itd. "Wynalazki" najczęściej kończą się po 2
    > latach a problemy z nimi są nierozwiązane.

    Dzięki. Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-02-10 20:29:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-10 o 18:12, Alf/red/ pisze:

    > Ależ nie jedyna.

    Jedyna skuteczna przy której nie tracisz czasu.

    > Proszę poczekać, bo właśnie kieruję. Zaraz się zatrzymam gdzieś i
    > pogadamy. (i jedziesz)
    >
    > Czemu mi pan oferuje imprezę 300 km ode mnie? Bilety też opłacicie?
    > (jeden był sprytny i dopytywał "To dokąd się dodzwoniłem?" ale po "na
    > komórkę" wymiękł)
    >
    > Nie znam hotelu MDM, może pan opisać jak z Wileńskiego tam dojdę? (i
    > "rób" notatki)
    >
    > [ dyszysz do słuchawki ]
    >
    > ...i takie tam. Ja wiem że głupie, ale działa.

    Nie działa, sam tracisz czas a twój numer dalej mają w bazie
    i zadzwonią w czasie kolejnej akcji. A że osoba dzwoniąca
    osoba będzie inna, tam kiepsko płacą, czasem można kilka
    bluzg od odbierającego usłyszeć i mają sporą rotację.
    A i na bluzgi znaleźli sposób, ostatnio dzwoni automat i
    odtwarza nagranie, jak przerwiesz połączenie to zadzwoni
    kolejny raz.