  • 21. Data: 2020-02-10 22:16:16
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 12:46, User wrote:
    > Jak hurtem zablokować numery zaczynające się na przykład od 611, 616,
    > 717 itd.?
    > Blokowanie pojedynczych numerów nic nie daje, bo nadawcy zmieniają
    > końcówki.
    > W telefonie można zablokować tylko kilkadziesiąt numerów, więc
    > odbierający jest bezsilny.
    >
    > Interesuje mnie to zarówno odnośnie telefonów komórkowych jak i
    > stacjonarnych.

    Programy do blokowania są.

  • 22. Data: 2020-02-10 22:28:54
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 10.02.2020 o 22:16, kk pisze:

    > Programy do blokowania są.

    Zdradzisz nieco więcej czy zatrzymasz dla siebie?

  • 23. Data: 2020-02-10 23:37:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 19:19, User wrote:

    > To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
    > W tej chwili mam stary system Windows iPhone 8.1.

    Windows iPhone ... hehe

    W 8.1 nie ma filtrowania. 10-tka ma. Mam kilka takich smartfonów jakby
    ktoś chciał.

  • 24. Data: 2020-02-11 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie działa, sam tracisz czas a twój numer dalej mają w bazie
    > i zadzwonią w czasie kolejnej akcji.

    Nie wiem czy to kwestai rodo czy własnie takiej akcji ale po tym jak
    jednego takiego mundrego przeciagnałem kilka rozmów (i to całkiem
    długich) po czym zaczałem udawać ze wszystko fajnei tylko ja nie
    obsługuje komputera to... ta firma juz wiecej do mnie nie zadzwoniła.
    A wczesniej dzwonili kilkadziesiat razy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 25. Data: 2020-02-11 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik User U...@U...com ...

    > Ale o to w tym wątku chodzi. Ile numerów można zablokować? Bo jesli
    > tylko 50, to mogę to zrobić
    >
    > bez żadnej aplikacji ekstra.

    Kolega ci probuje wytłumaczyc ze nie jestes jedyna w swoim rodzaju
    jednostką.
    Jeżeli dzownia do ciebie to pewnie z tego samego numeru dzwonili do wielu
    innych osób.
    I byc moze czesc z nich juz oceniła ten numer negatywnie wiec ten program
    bedzie wiedział ze nie ma ci dzwonic telefonem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 26. Data: 2020-02-11 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik User U...@U...com ...

    > Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz
    > więcej takich?

    Z taka postawą będzie ci coraz trudniej otrzymać pomoc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 27. Data: 2020-02-11 13:27:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-11 o 06:59, Budzik pisze:

> [...]
    > obsługuje komputera to... ta firma juz wiecej do mnie nie zadzwoniła.
    > A wczesniej dzwonili kilkadziesiat razy...

    Będą mieli nową akcję to zadzwonią kolejny raz.
    Nie martw się.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2020-02-11 14:29:34
    Temat: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: h...@g...com

    Z pozycji telefonu wrzucam do blokowania pierwsze 7 cyfr.
    Działa

  • 29. Data: 2020-02-11 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Będą mieli nową akcję to zadzwonią kolejny raz.
    > Nie martw się.

    No co ty... Wciskaja zapewne na biezaco cały czas a to było ponad rok
    temu... Wczesniej probowali regularnie wiec jestem dobrej mysli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 30. Data: 2020-02-12 11:45:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-11 o 17:59, Budzik pisze:

    > No co ty... Wciskaja zapewne na biezaco cały czas a to było ponad rok
    > temu... Wczesniej probowali regularnie wiec jestem dobrej mysli.

    Pracują cały rok. Ale dzwonią do różnych miast i województw.
    Pewnie akurat zlecenie mają na inna okolicę.