  • 1. Data: 2009-06-24 20:30:09
    Temat: Jak długo się czeka na AS?
    Od: wm <...@w...pn>

    Bo ja już czekam 2 miesiące. Ciągle słyszę od mojego "ulubionego" LIR-a,
    że sprawa jest w RIPE i nie da się szybciej. Robi mnie w trąbę, prawda?

    Przy okazji pozdrowienia dla wszystkich na polipie :)

  • 2. Data: 2009-06-24 20:54:13
    Temat: Re: Jak długo się czeka na AS?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    wm wrote:
    > Bo ja już czekam 2 miesiące. Ciągle słyszę od mojego "ulubionego" LIR-a,
    > że sprawa jest w RIPE i nie da się szybciej. Robi mnie w trąbę, prawda?
    >
    > Przy okazji pozdrowienia dla wszystkich na polipie :)

    a podpisałeś z nimi umowe o tzw "sponsor LIR" ?
    Poproś o numer ticketu w RIPE, to się dowiesz czy wniosek poszedł czy
    nie ;-)

    Marcin

  • 3. Data: 2009-06-24 22:23:41
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    wm pisze:
    > Bo ja już czekam 2 miesiące. Ciągle słyszę od mojego "ulubionego" LIR-a,
    > że sprawa jest w RIPE i nie da się szybciej. Robi mnie w trąbę, prawda?
    >
    > Przy okazji pozdrowienia dla wszystkich na polipie :)

    W moim przypadku na 3 czy 4 wnioski o AS wszystkie załatwiłem w 2 góra 4 dni.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2009-06-25 06:05:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W moim przypadku na 3 czy 4 wnioski o AS wszystkie załatwiłem w 2 góra 4
    dni.

    ja mam podobne doswiadczenia ;)

    Jak masz koplet kwitow, wszystko przesylasz jak chca (a zawsze cos chca) to
    pare dni.

    Icek

  • 5. Data: 2009-06-25 10:38:27
    Od: wm <...@w...pn>

    dzięki za odpowiedzi :)

    wiem, o tych nowych wymaganiach ripe, przeczytałem wszystko co się dało
    na ich stronie. Jestem pewien, że zrobiliśmy tak jak trzeba, zresztą to
    przecież prosta sprawa.

    Wygląda na to, że problem to nasz opiekun biznesowy, który z najwyższym
    trudem odpowiada na maila a często nie odpowiada zupełnie.
    Tak czasami bywa a może to tak od czasu jak nie zgodziłem się na ich
    warunki powiększenia jednego z łączy o kilkadziesiąt mbit/s :)