  • 61. Data: 2013-01-10 23:02:32
    Temat: Re: Jak interpretować jasność obiektywu?
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Przecież każdy wie że jasność to nie jasność ;)

    Teraz to i ja dołączyłem do tego grona :-D

  • 62. Data: 2013-01-10 23:06:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Siedzę od czasu kiedy szukałem "dużego" kompakta, hybrydy znaczy :)
    > Tyle, że próbkuję dość losowo w czasie.

    A to fart. U mnie nastąpiło zagęszczenie próbkowania po wielu latach :-)

  • 63. Data: 2013-01-11 11:36:18
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    > A faktycznie masz rację... speed :-D Choć poniekąd ma to jakieś tam
    > wytłumaczenie.

    IMO speed jest właśnie o wiele trafniejsze.
    Fast lens to przecież "szybszy"/krótszy czas dla danej ekspozycji i
    analogicznie slow.....

  • 64. Data: 2013-01-14 09:41:53
    Od: "jan" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    Dziękuję raz jeszcze za precyzyjne wyjaśnienie moich wątpliwości :-)
    ================
    1. Jerzy Płażewski "Fotografowanie nie jest trudne" - klasyka gatunku!!!
    2. Ryszard Kreyser "Fotografujemy";
    3. Roman Burzyński "Być fotoamatorem"

    45 lat temu kupiłem pierwszą pozycję po to by zrozumieć podstawy.
    Uwierz, że warto.
    http://allegro.pl/fotografowanie-nie-jest-trudne-jer
    zy-plazewski-i2889103949.htm
    Kup teraz 1,49 zł

    jan

  • 65. Data: 2013-01-14 15:06:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-14 09:41, jan pisze:

> [...]
    > 2. Ryszard Kreyser "Fotografujemy";
    > 3. Roman Burzyński "Być fotoamatorem"
    >
    > 45 lat temu kupiłem pierwszą pozycję po to by zrozumieć podstawy.

    Dziękuję. Link nie jest aktywny ale poradziłem sobie. :-)

    Marek

  • 66. Data: 2013-01-14 15:12:29
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-01-14 15:06, Marek pisze:

    zy-plazewski-i2889103949.htm

    > Dziękuję. Link nie jest aktywny ale poradziłem sobie. :-)

    Dorzuciłbym do listy jeszcze K.D.Solf "Fotografia - podstawy technika
    praktyka".