  • 1. Data: 2016-06-07 19:43:41
    Temat: Jak motorek na początek ?? wybrane modele...
    Od: Vosch <vosch@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, mam 180 cm. wzrostu i 80 wagi ... i tyle oto moje typy więc proszę
    o opinię :
    Honda CB500 ; Ducati Monster ; Yamaha Virago ' Kawasaki er5 lub
    ewentualnie Yamaha YBR250 ; Suzuki Bandit ; Yamaha Bulldog no i perełki :D
    Junak mm 125 cafe lub Junak M16.

  • 2. Data: 2016-06-09 15:07:20
    Temat: Re: Jak motorek na początek ?? wybrane modele...
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    A ile masz lat?

  • 3. Data: 2016-06-09 15:50:40
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.06.2016 o 15:07, powerplayer9191 pisze:
    > A ile masz lat?
    >
    > --

    to nie jest portal randkowy
    --
    Arni

  • 4. Data: 2016-07-27 10:08:53
    Od: kalarepa150 <krystyna.kalarepa@_NOSPAM_o2.pl>

    Vosch napisal

> [...]
    > Honda CB500 ; Ducati Monster ; Yamaha Virago ' Kawasaki er5 lub
    > ewentualnie Yamaha YBR250 ; Suzuki Bandit ; Yamaha Bulldog no i perełki :D

    mój chłopak ma taki wzrost jak Ty i tyle samo wagi i jeździ na kawasaki
    er5. Ten wydaje mi się ok, ale to zależy co Ty chcesz sobie kupić :)