  • 1. Data: 2009-09-21 04:55:56
    Temat: Jak narysowac wykres?
    Od: numbers <n...@o...pl>

    Dzien dobry !
    Mam pytanie, problem wydawal sie banalny, ale nie moge sobie z tym dac
    rady.
    Chodzi mi o narysowanie wykresu w tzw. skali probabilistycznej
    (prezentacja wynikow badania wskaznika Cpk)
    Nie moge znalezc do tego softu.
    Probowalem m.in. DPad, ale program, pomimo ze zezwala na skale
    probabilistyczna na osi X i liniowa na Y, wymaga, zeby wartosci na Y
    byly ograniczone do przedzialu [0;100].
    Czy ktos z kolegow zetknal sie z programem, ktory pozwolilby na
    stosowanie skali probabilistycznej na X, liniowej na Y - ale bez
    ograniczenia zakresu wartosci na tej ostatniej?

    dzieki i pozdrawiam,
    numbers

  • 2. Data: 2009-09-21 05:58:17
    Temat: Re: Jak narysowac wykres?
    Od: numbers <n...@o...pl>

    On 21 Wrz, 06:55, numbers <n...@o...pl> wrote:
    > Dzien dobry !
    > Mam pytanie

    <ciach>

    Witam, odpowiem sobie sam bo juz znalazlem odpowiedni program.
    Do znalezienia na: http://www.radprocalculator.com/Probability.aspx

    moze komus sie przyda.

    pozdrawiam,
    numbers