  • 1. Data: 2004-09-10 18:41:08
    Temat: Jak podlaczyc Neostrade pod 2 komputery
    Od: "Emil Wieczorek" <n...@p...onet.pl>

    Witam. Znacie moze jakis TANI sposob aby podlaczyc 2 kompy pod neostrade??
    Mile widziane byly by adresy stron internetowych gdzie jest to opisane.
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-09-10 19:13:03
    Temat: Re: Jak podlaczyc Neostrade pod 2 komputery
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Emil Wieczorek" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1544.000002ba.4141f542@newsgate.onet.pl...

    > Znacie moze jakis TANI sposob aby podlaczyc 2 kompy pod neostrade??

    Nie ta grupa.

    > Mile widziane byly by adresy stron internetowych gdzie jest to opisane.

    www.google.com

    Pink

  • 3. Data: 2004-09-10 19:37:30
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Emil Wieczorek wrote:
    > Witam. Znacie moze jakis TANI sposob aby podlaczyc 2 kompy pod neostrade??
    > Mile widziane byly by adresy stron internetowych gdzie jest to opisane.
    > Dzieki

    Najtaniej i najprosciej:
    - sprzet: 2 karty sieciowe, 1 kabel skrosowany;
    - podlaczasz do jednego komputera Neostrade;
    - podlaczasz do niego 2 komputer;
    - udostepniasz polaczenie (w zaleznosci od systemu operacyjnego roznie
    wyglada);

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 4. Data: 2004-09-13 16:18:55
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 3 Emil Wieczorek wrote:

    > Witam. Znacie moze jakis TANI sposob aby podlaczyc 2 kompy pod neostrade??

    Tak. Nauczyć się czytać. NTG!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.5.5, OE-QuoteFix,