  • 1. Data: 2010-08-13 15:30:18
    Temat: Jak się połączyć z biurem numerów w Niemczech
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzoniąc z Polski nie jestem w stanie nawiązać połączenia. Jak więc łączy się
    nasze biuro numerów z biurem numerów w Niemczech?

    Kiedyś ktoś mnie przełączył ale już nie wiem gdzie wtedy
    dzwoniłem.Zadzwonienie bezpośrednio do biura numerów w Niemczech jest
    wygodniejsze od korzystania z biura międzynarodowego w Polsce. Łatwiej można
    zdobyć wtedy informacje.

    Ma ktos jakiś pomysł?

    Niemcy mają numer: 11833
    Jest to biuro numerów od Deutsche Telekom

  • 2. Data: 2010-08-13 17:33:13
    Temat: Re: Jak się połączyć z biurem numerów w Niemczech
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ma ktos jakiś pomysł?
    >
    > Niemcy mają numer: 11833
    > Jest to biuro numerów od Deutsche Telekom

    A próbowałeś przez 19051 (zamawianie rozmów międzynarodowych TP)?

    Piotr