  • 1. Data: 2012-11-12 10:53:55
    Temat: Jak wygodnie przeszukiwać aukcje sprzedaży samochodów?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Witam,

    Dość nietypową sprawę mam.
    Szukam samochodu używanego, jednak interesuje mnie konkretne wyposażenie
    - słowem ustawiam filtr w allegro i dostaję listę.

    Chciałbym jednak, żeby oferty (które są naprawdę nieliczne)
    automatycznie spływały mi na e-maila, albo w jakiś inny wygodny sposób
    dawały sygnał, że się pojawiły. Jest to do zrobienia?
    Gdy zaprenumerowałem kanał RSS, to allegro zaczął przysyłać mi wszystkie
    oferty, których jest beznadziejnie dużo i żadna nie łapie się w moim
    filtrze.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-11-12 11:13:39
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 10:53:56 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > Gdy zaprenumerowałem kanał RSS, to allegro zaczął przysyłać mi wszystkie
    >
    > oferty, których jest beznadziejnie dużo i żadna nie łapie się w moim

    To pytanie raczej na grupe alt.pl.allegro ale z tego co pamietam to kiedyś można było
    sobie w panelu ustawic na jakie frazy ma taki alert reagowac i allegro wysylalo
    powiadomienia.

  • 3. Data: 2012-11-12 11:17:06
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Gdy zaprenumerowałem kanał RSS, to allegro zaczął przysyłać mi wszystkie
    >
    > oferty, których jest beznadziejnie dużo i żadna nie łapie się w moim

    Teraz takie cos jest w kryteria wyszukiwania w moje allegro/ulubione.

  • 4. Data: 2012-11-12 11:27:02
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Mon, 12 Nov 2012 10:53:55 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Szukam samochodu używanego, jednak interesuje mnie konkretne
    wyposażenie
    > - słowem ustawiam filtr w allegro i dostaję listę.

    A probowales przez otomoto? Tam jes powiadomienie na maila w
    przypadku braku oferty. Chyba pobiera tez dane z Allegro

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 5. Data: 2012-11-12 17:02:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdy zaprenumerowałem kanał RSS, to allegro zaczął przysyłać mi wszystkie
    > oferty, których jest beznadziejnie dużo i żadna nie łapie się w moim

    jak może być otomoto ... to ustawiasz jaki chcesz filtr a później klikasz
    autopowiadomienie i dostajesz na maila linki do ogłoszeń spełniających
    ustawiony wczesniej filtr.
    Pytanie czy da sie wyfiltrować to czego szukasz.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-11-13 13:58:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > spełniających ustawiony wczesniej filtr.
    > Pytanie czy da sie wyfiltrować to czego szukasz.

    Nigdzie nie widzę autopowiadomienia :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 7. Data: 2012-11-13 14:12:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 13:58, Adam pisze:

    > Nigdzie nie widzę autopowiadomienia :(

    Też nie znalazłem. Można jedynie zapisać wzorzec filtra - to już coś,
    ale jeszcze nie to.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-11-13 14:49:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> writes:

    > Nigdzie nie widzę autopowiadomienia :(

    Moje allegro/ulubione/kryteria wyszukiwania/
    wpisać czego szukać i włączyć subskrypcje email

    Nie o to chodzi?

    MJ

  • 9. Data: 2012-11-13 15:09:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Moje allegro/ulubione/kryteria wyszukiwania/
    > wpisać czego szukać i włączyć subskrypcje email
    >
    > Nie o to chodzi?

    Też tak próbowałem, ale dostałem maila, który nie uwzględniał filtra, a
    przysłał wszystkie oferty danej kategorii 9czyli samochody osobowe).

    --
    MN

  • 10. Data: 2012-11-13 16:16:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.11.2012 15:09, Marcin N wrote:

    > Też tak próbowałem, ale dostałem maila, który nie uwzględniał filtra, a
    > przysłał wszystkie oferty danej kategorii 9czyli samochody osobowe).

    Wybierasz opcje np:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=yaris&offer_type=0&price_from=&price_to=10
    000&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&
    city=&listing_sel=2&listing_interval=7&a_text_i[1][0
    ]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a
    _text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&a_enum[178][1]=1&chan
    ge_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E

    Wybierasz z tego "RSS dla tych wyników wyszukiwania" dostajesz kolejny
    bardzo długi link który wklejasz w czytnik RSS - a on już będzie ładnie
    oznaczał co się zmieniło.

    Michoo