  • 1. Data: 2019-08-16 23:14:16
    Temat: Jak wywołać funkcję Javascript (ES6) z modułu?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Mam w module głównym, powiedzmy app.js zdefiniowaną funkcję test(). Nie
    potrafię jej wywołać w kodzie JS na stronie WWW - jest niezdefiniowana.
    Zrobiłem więc pewną sztuczkę. W pliku app.js zdefiniowałem funkcję tą
    zamiast:

    export function test() {}

    to:

    window.test=function() {}

    No i w tym momencie wszystko działa. Czy macie pomysł w jaki sposób bez
    sztuczek udostępniać funkcje i ew. klasy na zewnątrz modułów?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-08-19 21:37:22
    Temat: Re: Jak wywołać funkcję Javascript (ES6) z modułu?
    Od: Tomasz Niemczewski <t...@n...net>

    W dniu 16.08.2019 o 23:14, Marek S pisze:
> [...]
    >
    > No i w tym momencie wszystko działa. Czy macie pomysł w jaki sposób bez
    > sztuczek udostępniać funkcje i ew. klasy na zewnątrz modułów?

    Po prostu:

    function test() {}

    bez słowa "export"

    TN

  • 3. Data: 2019-08-20 03:12:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Po prostu:
    >
    > function test() {}
    >
    > bez słowa "export"

    To jest pierwsze, co próbowałem. Wywala mi zdarzenie, że funkcja nie
    jest zdefiniowana.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek