  • 1. Data: 2022-08-24 19:16:42
    Temat: Jak zablokować SMS-y wychodzące?
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    Jak w temacie. Wpadłem na pomysł, by zmienić numer centrum SMS na swój
    własny numer. Niby działa. A może są jakieś lepsze patenty? Czy może
    ktoś sprawdzał, czy *33*0000*16# działa?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2022-08-26 00:25:44
    Temat: Re: Jak zablokować SMS-y wychodzące?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 24.08.2022 o 19:16, Grzexs pisze:
    > Jak w temacie.

    O co chodzi z tym Jakiem w temacie?
    Straszysz, że jakiś ruski samolot wlatuje w temat, czy może o zwierzęciu
    wspominasz?
    Ale skoro zaczynasz pisać, to wyjaśnij, co ten Jak ma wspólnego z
    telefonami GSM.

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2022-08-26 07:46:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > własny numer. Niby działa. A może są jakieś lepsze patenty? Czy może
    > ktoś sprawdzał, czy *33*0000*16# działa?

    Usuń obsługę sms :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2022-08-26 09:46:16
    Temat: Świat się trochę zmienił przez ostatnie 20 lat.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Są tacy co nie potrafią skorzystać z dobrodziejstwa serwerów news i się
    nadal upierają że aborcja to morderstwo.

    Szanujemy ich ;-)

  • 5. Data: 2022-08-26 17:13:23
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Usuń obsługę sms :]

    Telefon dual-sim, a chcę wyłączyć tylko na jednej karcie. Chyba
    pozostanę przy zmienionym centrum SMS.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2022-08-26 20:12:38
    Temat: Re: Świat się trochę zmienił przez ostatnie 20 lat.
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-08-26 o 09:46, _Master_ pisze:
    > Są tacy co nie potrafią skorzystać z dobrodziejstwa serwerów news i się
    > nadal upierają że aborcja to morderstwo.
    >
    > Szanujemy ich ;-)

    Ja ich szanuję. A tych co mówią, że to jakieś prawo - uwaga - człowieka,
    to nie szanuję.

  • 7. Data: 2022-08-27 14:30:33
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    środa, 24 sierpnia 2022 o 19:16:47 UTC+2 Grzexs napisał(a):

    > ktoś sprawdzał, czy *33*0000*16# działa?

    Oczywiście, że działa - o ile masz aktywną usługę OCB

    Kiedyś OCB to była najdroższa usługa, dostępna tylko w abonamencie - np. Era kasowała
    za nią ponad 20 la temu 22,50 zł.

    W Play prepaidowym działa bez problemu, bo Play daje za friko dostęp do OCB. Jak u
    innych to nie wiem.

  • 8. Data: 2022-08-27 21:10:17
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    kasowała za nią ponad 20 la temu 22,50 zł.

    > W Play prepaidowym działa bez problemu, bo Play daje za friko dostęp do OCB. Jak u

    U innych nie działa, tylko Play i klony. A ja właśnie na playu chciałem
    zablokować. A może wiesz, czy jest jakiś taki kod na MMS-y?
    --
    Grzexs